Klok die tikt.... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple fans, Ik zoek nu al een aantal maanden naar een Ipod touch app. het moet zijn een Klok een klok waar je alarm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klok die tikt....
Beste Apple fans,
Ik zoek nu al een aantal maanden naar een Ipod touch app. het moet zijn een Klok een klok waar je alarm in kan zetten (het liefst eigen muziek) en een klok die tikt. ik wil graag eentje met alarm en tikt omdat mijn Ipod luidspreker niet hard genoeg muziek uitstood daarvan word ik niet wakker en mijn ipod boksjes (Logic3 Rotate) valt na elk half uur in stand by dus als er dan muziek afgaat dan gaat hij niet automatisch aan. Weten jullie zo'n klok? Vrg Jerphie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zag laatst bij de mediamarkt een hele hoop ipod wekker. het werkt hetzelfde als die speaker boxen voor de ipod. je zet je ipod/iphone erin en je kan muziek luisteren. alleen is het nu een wekker. ze waren ook niet zo duur (40 euro) en redelijk fijn te bedienen. of er apps zijn weet ik niet, dat zou ik ook wel willen weten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn er nog mensen die Amerikaanse Apple store nog zon app heeft langs zien komen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone tikt of rammelt | martijn2308 | iPhone algemeen | 24 | 07-01-13 18:52 |
Iphone 4 tikt | dion van veenendaal | iPhone algemeen | 6 | 30-12-10 18:39 |
iPhone 4 'rattle' sound als je op achterkant naast camera tikt | KvnAzn | iPhone algemeen | 7 | 19-12-10 21:09 |
Mijn iPhone 3GS tikt als ik schudt | McMeller | iPhone algemeen | 9 | 17-11-09 23:38 |
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? | ronvemmerik | Archief | 1 | 29-02-08 01:33 |
|
|