Middelste knop Mail.app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je in de Mail app van Apple een mail opent dan krijg je onderin vijf knoppen: verversen; verplaatsen; middelste knop; antwoord/stuur door; nieuwe mail. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Middelste knop Mail.app
Als je in de Mail app van Apple een mail opent dan krijg je onderin vijf knoppen: verversen; verplaatsen; middelste knop; antwoord/stuur door; nieuwe mail.
Wat doet de middelste knop? Als ik erop druk, verdwijnt het openstaande mailtje in de box Hoe kan ik deze mail weer terugkrijgen? Ik gebruik gmail en in m'n inbox in-browser zijn mailtjes waarbij ik (per ongeluk) op de middelste knop had gedrukt ook weg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat meneer, is een prullenbakje, deze verwijdert je mail. kijk in de map verwijdert of prullenmand om ze weer terug te zetten. |
|
||||
|
||||
De kans bestaat dat ze ook niet meer in je Gmail prullenbak staan ...
|
|
|||
|
|||
Ja, ik geloof dat jullie allebei gelijk hebben. Het mailtje verdwijnt, maar ik zie niet waarheen. Kan iemand bevestigen dat deze normaal gesproken (lees zonder gmail) wel terug te vinden zijn in de prullenbak? Ik heb namelijk een lege prullenbak op m'n iPhone en in-browser op PC.
Bij voorbaat dank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt.. | dstyle | iPhone algemeen | 10 | 29-01-10 00:12 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|