mSecure en mBackup discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mSecure draaien op de iPhopne en dat bevalt goed. Als je mSecure hebt gekocht dan kan je gratis mBackup krijgen als backup programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb mSecure draaien op de iPhopne en dat bevalt goed. Als je mSecure hebt gekocht dan kan je gratis mBackup krijgen als backup programma van msecure voor op de Mac of PC. Ja het is natuurlijk stom, maar ik heb het wachtwoord van mBackup niet in mSecure gezet en zoals julllie het al raden ik weet mijn eigen wachtwoord niet meer. Ik dacht ik verwijder mBackup en herinstalleer het programma daarna draai ik weer een nieuwe backup. Maar zo werkt het niet. Het backup bestand en dll file worden ergens anders opgeslagen, maar ik weet niet waar. Wie kan helpen, ik wil weer schoon beginnen op de PC en Mac. Waar moet ik welke bestanden verwijderen?
Update: Een mail aan de programmeur en binnen een paar uur een antwoord: Citaat:
Ja dat was ik dus vergeten. Groet, Kees. Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-10-10 om 00:52. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is dus afgesloten
|
|