youtube download, op een legale iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om youtube filmpjes te downloaden op een legale (niet gejailbreakte) iPhone? En wel zodanig dat je ze ook kunt synchroniseren mbv je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
youtube download, op een legale iPhone
Is het mogelijk om youtube filmpjes te downloaden op een legale (niet gejailbreakte) iPhone?
En wel zodanig dat je ze ook kunt synchroniseren mbv je iTunes? Ik weet dat er programma's als mxtube bestaan, maar hier heb je een gejailbreakte iPhone voor nodig. Bedankt voor jullie hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
... mag ik concluderen dat dit niet mogelijk is?
|
|
|||
|
|||
hoe kan je in godsnaam denken dat een legale telefoon illegale praktijken gaat verrichten? 't is en blijft een product van apple dat pakken geld verdient met hun itunes muziekwinkeltje he
Jailbreak uwe iphone gewoon. k snap niet waarom sommige mensen hier zo moeilijk over doen. |
|
|||
|
|||
Wat is er eigenlijk illegaal aan JB? Dit is nog steeds legaal.
MxTube daarintegen weet ik niet of dit legaal wordt gezien maar het is verrekte handig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
youtube activeren op een unlocked 2.0.1 iphone | HudsonPrivate | Archief | 8 | 04-09-08 20:03 |
Cydia installeren op een legale iphone G3 | Bounce | Jailbreak apps en thema's | 29 | 22-08-08 22:07 |
Thema's aanpassen op een legale manier? | Charissastap | Archief | 1 | 15-08-08 21:09 |
Hoe kun je een legale 3G benaderen ???? | iBen | iPhone algemeen | 1 | 01-08-08 00:03 |
|
|