Thema's aanpassen op een legale manier? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees hier overal dat je thema's kan instellen en icoontjes kan veranderen enz. Ik zou dit ook graag willen want vind het standaard toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Thema's aanpassen op een legale manier?
Ik lees hier overal dat je thema's kan instellen en icoontjes kan veranderen enz.
Ik zou dit ook graag willen want vind het standaard toch een beetje saai. Maar is dit ook mogelijk op een legale manier, zonder je iPhone te jailbreaken en installer of cydia erop te zetten? Zoja, kan iemand mij vertellen hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dit is niet mogelijk.
Aangezien dit vaker aan bod is gekomen, gaat hier een slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slidertext aanpassen dmv een Thema | noteboeki | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-03-11 14:51 |
youtube download, op een legale iPhone | psteen | iPhone Apps | 3 | 16-10-10 11:52 |
Weer thema aanpassen | jeffrey52 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-03-10 19:51 |
Thema's aanpassen lukt maar soms | GoReTeX | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-08-08 07:38 |
Hoe kun je een legale 3G benaderen ???? | iBen | iPhone algemeen | 1 | 01-08-08 00:03 |
|
|