//

Weer thema aanpassen

Weer thema aanpassen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af of het mogelijk was de afbeeldingen van de standaard Weer-applicatie aan te passen. Ik heb al eens de directory bekeken, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-10, 19:51
jeffrey52 jeffrey52 is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 71
Standaard Weer thema aanpassen

Ik vroeg mij af of het mogelijk was de afbeeldingen van de standaard Weer-applicatie aan te passen. Ik heb al eens de directory bekeken, maar alle plaatjes zijn compleet transparant, dus ik kan ze niet echt aanpassen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slidertext aanpassen dmv een Thema noteboeki Jailbreak apps en thema's 0 15-03-11 14:51
Thema geeft niet alle icoons weer? Skavatar Jailbreak apps en thema's 5 03-03-11 01:50
Thema's aanpassen lukt maar soms GoReTeX Jailbreak apps en thema's 8 21-08-08 07:38
Thema's aanpassen op een legale manier? Charissastap Archief 1 15-08-08 21:09
Oplossing: weer icoon verandert niet mee met een thema Willempieee Jailbreak apps en thema's 20 23-02-08 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.