Slidertext aanpassen dmv een Thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de een of andere manier lukt het me niet mn slidertext (slide to unlock)aanpassen in mn zelfgemaakte thema. Als ik het in IOS zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slidertext aanpassen dmv een Thema
Op de een of andere manier lukt het me niet mn slidertext (slide to unlock)aanpassen in mn zelfgemaakte thema.
Als ik het in IOS zelf aanpas werkt het wel maar niet als ik het in mn thema doe, het lijkt wel of op dat vlak het thema overschreden wordt door de IOS. Het blijkt ook niet te werken met de kant en klare thema's waar ook een slidertext aanpassing zit, dus wellicht is er iets veranderd in 4.2.1? Overigens werk de sliderknop aanpassen wel prima in mn eigen thema, ook de kleur van de gloed die over de text loopt veranderd, alleen de text niet Iemand die het al wel voor elkaar gekregen heeft en wil vertellen hoe? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weer thema aanpassen | jeffrey52 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-03-10 19:51 |
Thema's aanpassen lukt maar soms | GoReTeX | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-08-08 07:38 |
Thema's aanpassen op een legale manier? | Charissastap | Archief | 1 | 15-08-08 21:09 |
Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim? | grobben | Unlock [archief] | 7 | 28-11-07 10:41 |
|
|