//

iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen.

iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Na vele jaren heb ik mezelf twee weken geleden een iphone 3gs 32GB cadeau gedaan. Had ik wel verdiend na al dat bijwerken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-10, 10:56
fatboyjean fatboyjean is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Red face iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen.

Hallo allemaal, Na vele jaren heb ik mezelf twee weken geleden een iphone 3gs 32GB cadeau gedaan. Had ik wel verdiend na al dat bijwerken. Ik heb al vele jaren apple producten thuis (imac late 2006 en macbook pro 13"). Ik sync met de imac. Heb er gelijk ios4.1 opgezet en vertrokken was ik. Wat een ervaring. Maar nu had ik mijn iphone een 3tal dagen en plots bleep een een app hangen. Geen probleem dacht ik, effe snel resetten door de twee gekende knopjes tegelijk in te drukken. Knal! Enkel nog een apple logo. Terug thuis heb ik hem terug aan de praat gekregen door de knop onderaan ingedrukt te houden terwijl ik hem inplug. Dan kreeg ik de vraag om te herstellen. Kan gebeuren dacht ik! Weer een paar dagen later, kon ik niet meer mailen en werd ik steeds uit de instelligen gesmeten als ik iets trachtte te bewaren. Geen twee keer met dezelfde dacht ik en had opgezocht hoe ik de iphone moest afzetten en weer aan. Zogezegd zo gedaan, iphone afgezet en weer aan. Aha, hij bleef niet hangen op het apple logo. Maar nu kreeg ik de vraag om te syncen met itunes. Bleek dat de iphone opnieuw leeg was en dus weer helemaal hersteld moest worden. De derde keer had ik het idee om de backup niet meer terug te zetten. Mss was mijn backup wel gecontamineerd met een of andere fout. Dus de telefoon helemaal opnieuw ingesteld. Dit leek in eerste instantie het te doen. Ik kon weer perfect verder het macheerde als een juweeltje. Maar nu krijg ik geen berichten verstuurd. Als ik op stuur klik krijg ik steeds weer het beginscherm. bij emails juist hetzelfde. Af en toe krijg ik ook volgende melding. 'Kan deze iphone niet inlezen: onbekende fout (0xE800005E)' Nu had ik al elders gelezen dat het dan mss een defect moederbord is, maar wil langs deze weg toch eerst nog effe een aantal opties overlopen. Alvast bedankt voor jullie input!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-10, 11:16
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Naar T-Mobile (of andere aanbieder) en zeg dat de iPhone het niet goed doet(vertel je problemen), en dan stuurt T-Mobile hem naar Apple en krijg je waarschijnlijk een nieuwe. Als je zelfs herstelt hebt zonder backup, moet het wel hardwarematig zijn.
  #3  
Oud 26-10-10, 12:28
fatboyjean fatboyjean is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
krijg je waarschijnlijk een nieuwe
Iemand een idee of ik dan terug een 3gs 32GB krijg? Want als ik mij niet vergis maken ze die niet meer.
Reageren

Labels
0xe800005e, apps hangen, moederbord, stuk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 kan geen herstel doen .. PearLRoX iPhone algemeen 21 27-09-11 15:17
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! vangorkum iPhone Apps 2 25-03-11 11:31
Cydia apps lopen vast Deneelson Jailbreak apps en thema's 4 15-10-10 16:54
Programma's lopen vast DrevanderZanden iPhone algemeen 2 19-05-08 02:16
Hoe HARDWARE reset doen op iPhone jbott Unlock [archief] 4 04-02-08 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.