iTranslator: vertaalwoordenboek voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Mensen, Vandaag weer samen met broer nieuw webappje gemaakt. Het is een vertaalwoordenboek gemaakt voor iPhones. Dit kan vooral erg handig zijn bij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTranslator!!
Hey Mensen,
Vandaag weer samen met broer nieuw webappje gemaakt. Het is een vertaalwoordenboek gemaakt voor iPhones. Dit kan vooral erg handig zijn bij het lezen van een anderstalig boek (moet je niet elke keer achter je computer gaan zitten of een woordenboek doorploeteren). Deze geen gezeik met wie-gaat-dit-betalen kwesties (zie SMS-app), het is volkomen legaal;-). Het is HIER te vinden of surf naar iTranslator Als het een beetje aanslaat, zullen we een betere domeinnaam kiezen. TIP: je kan de vlaggetjes aanklikken ipv liggen mikken naar de radiobuttons. TIP 2: als je 2 x NL kiest, heb je een soort synoniemenwoordenboek! Aan- en opmerkingen hoor ik graag! Groet, Frederic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zeker handig alleen jammer dat het niet native is.
Goed bezig iig ! |
|
|||
|
|||
Zelfs als het native is, zou er toch nog Wi-Fi nodig zijn. 8 GB is immers niet genoeg voor alle vertalingen;-).
Trouwens, morgen of vanavond al zal het apple-touch-icon.png symbooltje in de root staan. Mooi voor 1.1.3 gebruikers dus. Een ander ding dat we evt overwegen om te veranderen is het weghalen van de radiobuttons, en het laten oplichten van de vlaggetjes indien aangeklikt, maar dat is momenteel nog toekomstmuziek. |
|
|||
|
|||
Erg goed. Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Ook even bookmarked. Bedankt !
|
|
||||
|
||||
Webclipje Dankje!
|
|||
|
|||
zeker handig en mooi gemaakt, complimenten
hij vertaald wel af en toe een beetje verwarrend maar das bij alle online woordenboeken zo mooie lay-out trouwens |
|
|||
|
|||
Een aantal bugfixes gemaakt en nu met eigen Webclip voor de 1.1.3 gebruikers!
Frederic |
|
||||
|
||||
jammer, nu heb je copy en paste echt nodig....
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar hopen dat het in FW 1.1.4 zit!
|
|
||||
|
||||
iTranslator: vertaalwoordenboek voor de iPhone
iTranslator is een vertaalwoordenboek voor de iPhone, waarmee je van en naar 5 verschillende talen woordjes kunt laten omzetten: Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans worden ondersteund.
Lees verder over: iTranslator: vertaalwoordenboek voor de iPhone Tag: |
|
|||
|
|||
Hier ben ik nu al een tijd naar opzoek Heel handig meteen gebruikt. Een paar opmerkingen.
Groet
|
|||
|
|||
Gnarst, bedankt voor de commentaar!
De laatste twee opmerkingen waren we al van plan, tegen vanavond zou dat in orde kunnen zijn als we wat tijd vinden. Het lettertype zullen we ook wat groter maken! Frederic |
|
||||
|
||||
Goed Bezig heren! Ik heb geen opmerkingen at the moment.
Zal Maandag eens scherper kijken.
|
|||
|
|||
Geweldig!
Was al naar zo iets opzoek, hij staat op me springboard! |
|
|||
|
|||
super! hoe krijg je hem op t springboard? ben hier eigenlijk vrijwel nieuw! ik heb geen idee hoe je dingen moet plaatsen op t springboard! kan iemand me helpen of een link geven waar t uitgelegd staat?
Laatst gewijzigd door cvm12; 18-02-08 om 12:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet, Adrie Flipse adrie.flipse@orange.nl |
|
|||
|
|||
cvm12 & Adrie,
Als je Firmware 1.1.3 hebt, kan je als je met safari naar iTranslate - translate into 5 different languages - iTranslate, translation Services. surft op het +'je onderaan drukken. Dan kan je op "Add to Home Screen" drukken, en krijg je een WebIcon op je springboard, waarmee je (als je Wi-Fi of edge hebt) rechtstreeks naar de site kan gaan. Laatst gewijzigd door Frederic; 19-02-08 om 18:24. |
|
|||
|
|||
Update: iConjugate staat (al een tijdje nu) online en is ge-staffpicked op apple.com!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|