Docs to Go of Quickoffice discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik uberhaupt excel files van mijn desktop via Quick Office naar mijn ipone copieren? Hoe ? Indien niet, met welk programma wel ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik uberhaupt excel files van mijn desktop via Quick Office naar mijn ipone copieren? Hoe ?
Indien niet, met welk programma wel ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
via Wi-Fi
in quickoffice het middelste icoontje onder drukken, dan zie je een ip adres, dan via je desktop, via je browser daar naartoe gaan.... |
|
|||
|
|||
ja maar dan moet u pc en u iphone in hetzelfde Wi-Fi zitten.Als u quick office op u iphone opent verschijnt er onderaan een IP adres iets in de zin van 192.168.123.100:4242
Op de pc opent u de browser en voeg daar het IP adres in. Als alles goed gaat ziet u op het scherm van u pc de bestanden op u iphone in quick office. Op dat scherm ziet u een +UPLOAD klik hierop en browse naar u bestand dubbelklik op het bestand dat u wil kopieren naar de iphone en dan nog eens op upload en het bestand verschijnt na een paar seconden op u iphone. |
|
|||
|
|||
Quick office - copieren van xls naar Iphone
Thanks guys, het is me dankzij jullie gelukt !
Beste wensen voor een errorloos en gzond 2010 ! |
|
|||
|
|||
Hallo, ik ben ook opzoek geweest naar een programma om word & excel bestanden op mn iphone te zetten en ze ook te kunnen bewerken.. Heb daarvoor offce² gekocht alleen ik kan op geen een manier bestanden op mn iphone zetten via office², kweet gwn niet hoe het moet
IEMAND DIE KAN HELPENNNN ?? thanx Laatst gewijzigd door King1987; 13-03-10 om 20:19. Reden: liever geen pm, iemand anders op het forum heeft er misschien ook iets aan. |
|
|||
|
|||
office²
Hey,
probeer eerst eens een google inlog en wachtwoord in te geven. Het zal daarna wel lukken als je je ip-adres ingeeft Dan gewoon naar het nodige bestand op je pc browsen Groeten K. |
|
|||
|
|||
Hallo allen,
Ik heb al een tijdje veel plezier aan het programma Quick Office. Echter.... als ik elders probeer in te loggen, lukt het me niet helemaal met de instellingen. Wie slaat op onderstaand probleem aan? Ik open Quick Office ==> heb op het Wi-Fi teken gedrukt op mijn Iphone, waarna verbindingsgegevens ingevuld zijn van de betreffende router (username en wachtwoord van het betreffende adres) ==> ik druk op "done" rechts bovenin ==> op mijn pc toets ik vervolgens het http://..... / geheel in met daarachter de cijfers die op mijn iphone onder in beeld staan==> NU KOMT HET: ik krijg van mijn pc dan de melding "Voor de server http://..... op QuickOffice zijn een gebruikersnaam en wachtwoord nodig" waarna ik idd gebruikersnaam en wachtwoord moet intoetsen. Maar welke? Hetgeen ik eerder ingevuld heb op mijn iphone om wi-fi verbinding te krijgen, pakt ie niet...... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Docs to Go of Quickoffice
Welke van de twee werkt het beste, heeft praktische mogelijkheden, kan ook PowerPoints tonen en werkt goed samen met Dropbox vanuit z'n eigen applicatie?
Er is al wel wat over geschreven maar, lees ook een en ander nadeel. Welke App zou aan te bevelen zijn en waarom? Dank voor uw reacties. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf Docs To Go en dit vind ik de meest professionele app hiervoor. Ik vind alleen de PowerPoint functie nog zeer gebrekkig. Maar verder vind ik het heel handig, synchroniseert het met mijn computer (een desktop-app) en werkt het gewoon heel fijn.
|
|
||||
|
||||
//Diverse discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hier of er een app is die grafieken voor excel ondersteunt, zodat ze op een iPad bewerkt kunnen worden. Ik vind op het hele forum niets hierover
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Quickoffice op de iPad | eded | iPad algemeen | 18 | 20-11-11 23:52 |
Quickoffice en Documents to go | Vreemdel | iPad Apps | 1 | 04-06-11 11:42 |
QuickOffice | zoever | iPhone Apps | 4 | 07-04-10 23:39 |
|
|