App voor localhosting PHP e.d. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, ik twijfel of ik een iPad (WiFi) aan ga schaffen. Want het volgende moet wel kunnen; ik wil iets hebben waarmee ik offline ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor localhosting PHP e.d.
Hoi mensen,
ik twijfel of ik een iPad (Wi-Fi) aan ga schaffen. Want het volgende moet wel kunnen; ik wil iets hebben waarmee ik offline websites kan laten zien. Het zou helemaal mooi zijn als ik een app kan krijgen waarmee ik PHP bestanden met Database kan laten zien. Of anders gewoon een app waarmee ik dus offline websites kan bekijken. Dat deze worden opgeslagen op de hd o.i.d. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je zoekt op Google naar "ipad apache php" zie je tutorials waarbij het mogelijk is. Je zou ook ipv ipad, iphone/ipod/ios in je zoekterm kunnen opgeven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
PHP -> Objective C (reageerders verdienen geld...;)) | MichMich | Ontwikkelen voor iOS | 26 | 11-06-09 14:21 |
|
|