YouTube gaat alleen nog maar naar de normale site discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Wanneer ik op een YouTube link klik krijg ik alleen nog maar de normale site te zien weet iand toevallig hoe ik weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YouTube gaat alleen nog maar naar de normale site
Hoi allemaal,
Wanneer ik op een YouTube link klik krijg ik alleen nog maar de normale site te zien weet iand toevallig hoe ik weer standaard de mobiele site te zien krijg? Mvg Batumulia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Webapplicaties
|
|
|||
|
|||
werk je via safari dan kan je dit simple doen door de cach cookies en history te wissen
|
|
|||
|
|||
dan moet je m.youtube.com doen. Dan zie je als het goed is de iphone skin. Als je de volgende keer weer op youtube wil dan gaat het gewoon weer automatisch naar de iphone skin ;D
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start alleen nog maar op in safe modr | koekjedebij | Archief | 3 | 12-04-11 11:31 |
Alleen nog maar push-berichten bij Wi-Fi | Youri82 | Wi-Fi | 6 | 18-03-11 12:10 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen | Joycejew | iPhone algemeen | 0 | 18-01-08 22:47 |
Alleen nog maar recovery mode | Loadrunner | Unlock [archief] | 12 | 11-11-07 16:53 |
|
|