Muziek app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb paar maanden geleden een app gespeelt, maar ik weet niet meer hoe die heet en ik hoop dat een van jullie die toevallig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek app gezocht
Ik heb paar maanden geleden een app gespeelt, maar ik weet niet meer hoe die heet en ik hoop dat een van jullie die toevallig kent.
Het is een muziek app. Je kan muziek maken door lijnen te trekken. Er komen balletjes uit een gat, en als ze dan de lijn raken komt er geluid, en stuiteren ze. De app is zwart wit, voor zover ik weet. Je kunt de lijnen in elke richting doen die je wilt, en maakt niet uit hoelang je hem maakt. Weet iemand hoe deze app heet Bvd Mvg Calvinbenik Laatst gewijzigd door XIII; 21-11-10 om 13:45. Reden: Illegaal verzoek verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem zelf gedownload op je device of bij iemand gespeeld, want als je hem zelf gekocht hebt kan je namelijk in je koop geschiedenis kijken in i-tunes
|
|
|||
|
|||
Auditorium? Bedoel je die?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem zelf er opgezet, dus ik ga wel even kijken als het er bij staat
Zou het wat uitmaken als ik hen op een andere telefoon heb gedownload, maar wel via hetzelfde account? |
|
||||
|
||||
Apps zijn account- en niet iPhonegebonden. Je hoeft er dan ook maar een keer voor te betalen.
|
|||
|
|||
Nee dat maakt niet uit
Ga naar I-tunes ---> ga in de balk met bestand enzo naar Store --> nog eventueel aanmelden op je computer ---> dan toon account --> koop geschiedenis en je kan zien wat je in de tijd dat je itunes account bestaat gekocht hebt,, en gedownload ze staat op koopdatum |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: gezocht: gratis muziek streamen van pc naar iPhone | montefeltro | Desktop-applicaties | 12 | 07-09-10 23:50 |
Gezocht: timer om muziek af te spelen | janvanarkel | iPhone Apps | 5 | 07-09-10 00:01 |
App gezocht | KAY_W_BEE | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-08-10 15:04 |
App gezocht | Trax | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-09-08 15:12 |
|
|