iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

kuotje 07-02-12 18:55

BiteSMS. Kost wat maar dan heb je wat in Cydia store

Dbrown 07-02-12 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 769400)
BiteSMS. Kost wat maar dan heb je wat in Cydia store

Dus als er iemand die deze app niet heeft dit : ) naar mij stuurt, zie ik dan automatisch dit :) met deze app?
+ als ik deze app gebruik, ben ik dan al mijn vorige conversaties kwijt?

Bubbly 08-02-12 15:53

- Het is gratis, je kan advertenties afkopen.
- Het vervangt je Berichten-app, maar de conversaties worden gewoon behouden.
- SMS, iMessage, MMS; alles werkt zoals het hoort.
- Je kunt emoticons inschakelen, : ) wordt dan inderdaad :)

Verder is het de beste sms-app die je kunt vinden voor je iPhone ;)

koekjedebij 08-02-12 19:49

Ik zoek een app als 'classic cam' maar dan eentje die reeds gemaakte videos uit de filmrol kan importeren om te editten.

mef111 08-02-12 23:59

Hoe heet die game ook al weer waarbij je simpelweg een stapel munten van de eerste pilaar naar de 3de pilaar moet verplaatsen zonder dat er een grotere munt op een kleinere ligt. Bij voorbaat dank.

iphone1997 09-02-12 17:06

Is er een een ip tracker app voor je iphone ? Want er is een vriend gehackt Op facebook en kwil hem graag weten waar hij woont.

Pl0xs 14-02-12 23:27

Ik wil graag een email "schedulen". Ik wil dus bijvoorbeeld vanavond instellen dat "ik" morgen automatisch een e-mail stuur naar iemand.

Weet iemand hoe dit moet?

zoldermot 17-02-12 23:14

Ik zoek een app waarmee als je een tekst zegt dat die dat typt als sms

bv: ik zeg het woord hallo, en het woord "hallo" verschijnt op het scherm.

apotheosis 18-02-12 00:16

De enige die dat kan is SIRI maar die zit standaard op de 4s en tis in het engels niet in het nederlands + dat werkt sowieso nog steeds geen 100%, spraaktechnologie staat nog steeds niet op punt, daarom gebruik ik het zelden of nooit door een sms in te spreken omdat het meestal niet klopt in de tekst die ik inspreek, heel korte teksten gaan en die kloppen dikwijls wel maarja......

Waarom schaft ge u whatsapp niet aan? Al je maten/mensen die je kent die ne smartphone hebben zeg tegen deze ze ook whatsapp moeten installeren, je kan meteen een voicebericht doorsturen en dat vind ik nog steeds veel beter dan dan een sms in te spreken en te versturen. (is mijn persoonlijke mening).

zoldermot 18-02-12 09:52

Is dat niet enkel voor iPhone ?

------------------------------------------------------------------------------------------

En is er een app dat je verzonden berichten telt ? ik wil graag naar mobile vikings maar wil eerst checken wat ik maandelijks verstuur aan smsjes, of het dus wel verstandig is om over te stappen.

Bfw30 18-02-12 18:37

Profielen en trillen
 
Hallo. Ik ben op zoek naar een jailbreaktweak die compatible is met iOS 5 en ervoor kan zorgen dat mijn iPhome 3GS tussen 8:30 en 15:30 op weekdagen geen geluid meer maakt.

Ik had aTimeTool getest maar daar kon ik niet zonder bestanden aan te passen de ringtone veranderen (de app crashte), dus die viel af.

Ook zoek ik een tweak die bij elke notificatie de iPhone laat trillen (en dus ook als de iPhone stil moet zijn)

Ik hoop dat iemand er een weet ;)

zoldermot 18-02-12 19:49

En is er een app dat je verzonden berichten telt ? ik wil graag naar mobile vikings maar wil eerst checken wat ik maandelijks verstuur aan smsjes, of het dus wel verstandig is om over te stappen.

hanske636 18-02-12 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bfw30 (Bericht 772218)
Hallo. Ik ben op zoek naar een jailbreaktweak die compatible is met iOS 5 en ervoor kan zorgen dat mijn iPhome 3GS tussen 8:30 en 15:30 op weekdagen geen geluid meer maakt.

Misschien Auto Profiles Manager eens proberen.

Bfw30 19-02-12 10:02

Ik ga denk ik toch voor aTimeTool.

Weet iemand nog een tweak die je iPhone altijd laat trillen bij notificaties? Zodat ik als hij op silent staat ik m'n Wh'app berichten kan blijven beantwoorden en ze dus toch opmerk.

WDS001 19-02-12 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bfw30 (Bericht 772359)
Ik ga denk ik toch voor aTimeTool.

Weet iemand nog een tweak die je iPhone altijd laat trillen bij notificaties? Zodat ik als hij op silent staat ik m'n Wh'app berichten kan blijven beantwoorden en ze dus toch opmerk.

Je kan toch bij Geluiden instellen dat de iPhone altijd moet trillen als de op stil staat?

Bfw30 19-02-12 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 772384)
Je kan toch bij Geluiden instellen dat de iPhone altijd moet trillen als de op stil staat?

Hallo
Het probleem is dat de muteknop (schuifje) kapot is en ik met de SBSetting 'silent/ringer toggle) werk ;)

ilonkah 22-02-12 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 214652)
Ik kan het maar niet vinden, hoe dat ene programma ook al weer heette dat ik de iphone bij de radio speaker kan zetten, en dat ik dan weet hoe dat liedje heet.

Die liedjes herkent als het ware.

Soundhoud en shazam denk ik?

Bubbly 22-02-12 15:31

SoundHound en Shazam zijn dat inderdaad, op de juiste volgorde ;)


Alleen vroeg borgqueenx dat in 2008 :P

PeerSientje 22-02-12 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zoldermot (Bericht 772070)
Ik zoek een app waarmee als je een tekst zegt dat die dat typt als sms

bv: ik zeg het woord hallo, en het woord "hallo" verschijnt op het scherm.

Misschien bedoel je 'Dragon Dictation'?
Succes

Bubbly 22-02-12 16:33

Het wordt niet als sms getypt. Je kunt het wel kopiëren en dan naar sms gaan en dan plakken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.