iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

Bubbly 06-01-12 21:29

+1

App Stat, BigBoss repo, iOS 5 support :)

vuurvreter 07-01-12 00:12

Ik zoek een goede data teller, iemand een idee?

hanske636 07-01-12 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 756519)
Ik zoek een goede data teller, iemand een idee?

Ik gebruik My Data Mgr van Mobidia.
Heb net DataMan gedownload om eens te testen.

vuurvreter 07-01-12 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 (Bericht 756523)
Ik gebruik My Data Mgr van Mobidia.
Heb net DataMan gedownload om eens te testen.

laat ff je ervaring weten?

hanske636 07-01-12 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 756525)
laat ff je ervaring weten?

Probeer ze zelf ook eens uit hé.
Ze zijn gratis te downloaden in de AppStore.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 00:44 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 756525)
laat ff je ervaring weten?

Ik heb ook nog 'Wi-Fi analyzer' van Cydia.
Die vind veel beter en meer draadloze netwerken dan de originele van de iphone. Je zou er van versteld staan op hoeveel plaatsen je onbeveiligde Wi-Fi netwerken vindt.

gameunit 08-01-12 11:23

Ik ben sinds kort bezitter van de iphone 4s 32 Gb. Ben aan de slag gegaan met het installeren van verschillende apps. Nu ben ik er eentje kwijt die ik toch graag terug wil. Ik kan hem ook niet meer terug vinden in de store bij gedownloade apps. Het gaat om een camera app, hij was gratis. Je kon er leuke foto's mee bewerken, door met je vinger een bepaald oppervlak van het gezicht op de foto te slepen. Hiermee kon je bv de neus langer maken, of de kin etc. Dit kon je dus handmatig doen. Ik ben de naam van de app kwijt. Iemand bij wie er een belletje gaat rinkelen ?

Thanks alvast.

Econz 08-01-12 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gameunit (Bericht 757125)
Ik ben sinds kort bezitter van de iphone 4s 32 Gb. Ben aan de slag gegaan met het installeren van verschillende apps. Nu ben ik er eentje kwijt die ik toch graag terug wil. Ik kan hem ook niet meer terug vinden in de store bij gedownloade apps. Het gaat om een camera app, hij was gratis. Je kon er leuke foto's mee bewerken, door met je vinger een bepaald oppervlak van het gezicht op de foto te slepen. Hiermee kon je bv de neus langer maken, of de kin etc. Dit kon je dus handmatig doen. Ik ben de naam van de app kwijt. Iemand bij wie er een belletje gaat rinkelen ?

Thanks alvast.

"Faceffects - 3D Photo Motion!" (gratis in appstore)
"FunMirrorLite - Warp Faces!" (gratis in appstore)
"FunMirror - Warp Faces!" (0,79 € in appstore)
"CamWow: Free photo booth effects live on camera" (gratis in appstore)

gameunit 08-01-12 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Econz (Bericht 757150)
"Faceffects - 3D Photo Motion!" (gratis in appstore)
"FunMirrorLite - Warp Faces!" (gratis in appstore)
"FunMirror - Warp Faces!" (0,79 € in appstore)
"CamWow: Free photo booth effects live on camera" (gratis in appstore)


Bedankt voor je antwoord, maar dit zijn ze helaas niet. Ik herken het uiterlijk van het programma niet. Je had er zeg maar zon werk set aan de linkerkant. Je kon gewoon een foto maken of kiezen, en dan zelf handmatig de effecten toevoegen met je vinger. Bah, ik haat dit he. Kan er maar niet opkomen. :(

Wally© 08-01-12 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gameunit (Bericht 757125)
Ik ben sinds kort bezitter van de iphone 4s 32 Gb. Ben aan de slag gegaan met het installeren van verschillende apps. Nu ben ik er eentje kwijt die ik toch graag terug wil. Ik kan hem ook niet meer terug vinden in de store bij gedownloade apps. Het gaat om een camera app, hij was gratis. Je kon er leuke foto's mee bewerken, door met je vinger een bepaald oppervlak van het gezicht op de foto te slepen. Hiermee kon je bv de neus langer maken, of de kin etc. Dit kon je dus handmatig doen. Ik ben de naam van de app kwijt. Iemand bij wie er een belletje gaat rinkelen ?

Thanks alvast.

Doet mij denken aan 'Plasticine'...

Plasticine for iPhone on the iTunes App Store

Kost nu wel 0.79 € in de appstore...

Bubbly 08-01-12 14:46

Hier zijn echt enorm veel apps voor..

kuotje 08-01-12 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 757214)
Hier zijn echt enorm veel apps voor..

Dan kun jij heeeeeel makkelijk een paar opnoemen voor hem/haar.
Waarom doe je dat niet ipv zoon reactie te geven?

Frietspeciaal 08-01-12 17:11

Beste heren,

Ik ben op zoek naar een app die via je iphone als dlna/upnp server laat werken. Mijn doel is om draadloos via Wi-Fi op andere stations (zoals de ps3 en laptop) door mijn foto's, muziek en video's te bladeren die op m'n iphone staan. Tot nu toe heb ik hier alleen media:connect voor gevonden. Maar is hier ook een (gratis) alternatief voor?

gameunit 08-01-12 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gameunit (Bericht 757125)
Ik ben sinds kort bezitter van de iphone 4s 32 Gb. Ben aan de slag gegaan met het installeren van verschillende apps. Nu ben ik er eentje kwijt die ik toch graag terug wil. Ik kan hem ook niet meer terug vinden in de store bij gedownloade apps. Het gaat om een camera app, hij was gratis. Je kon er leuke foto's mee bewerken, door met je vinger een bepaald oppervlak van het gezicht op de foto te slepen. Hiermee kon je bv de neus langer maken, of de kin etc. Dit kon je dus handmatig doen. Ik ben de naam van de app kwijt. Iemand bij wie er een belletje gaat rinkelen ?

Thanks alvast.


Stom, stom stom, ik ben er eindelijk achter. Het blijkt een app voor aindroid te zijn. Het heet photo effect. Is er zon vergelijkbare app voor iphone ?

Bvd.

Wally© 08-01-12 17:30

Appstore...Categories...Foto en Video...Top gratis...

Grasduin daar eens in...

Bubbly 08-01-12 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gameunit (Bericht 757302)
Stom, stom stom, ik ben er eindelijk achter. Het blijkt een app voor aindroid te zijn. Het heet photo effect. Is er zon vergelijkbare app voor iphone ?

Bvd.

Klik hier voor de Google resultaten voor "top photography apps iphone" van het afgelopen jaar..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 757293)
Dan kun jij heeeeeel makkelijk een paar opnoemen voor hem/haar.
Waarom doe je dat niet ipv zoon reactie te geven?

A. Omdat er al meerdere apps genoemd zijn die hieraan voldoen.
B. Omdat de app waarnaar poster op zoek is misschien nooit gevonden kan worden.
C. Om hiermee aan te geven dat de zoektocht misschien beter gestaakt kan worden en een alternatief gekozen kan worden.

Dan kan ik ze wel gaan opzoeken, maar dat kan poster zelf beter doen om zo een of enkele apps uit te kiezen op basis van beschrijving en screenshots. Dat ik geen apps bijdraag betekent niet dat ik niet meehelp met een oplossing...

Prachtig toch hoe ik dat allemaal in 7 woorden en 2 puntjes samenvat? :P

gameunit 08-01-12 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 757330)
Klik hier voor de Google resultaten voor "top photography apps iphone" van het afgelopen jaar..


A. Omdat er al meerdere apps genoemd zijn die hieraan voldoen.
B. Omdat de app waarnaar poster op zoek is misschien nooit gevonden kan worden.
C. Om hiermee aan te geven dat de zoektocht misschien beter gestaakt kan worden en een alternatief gekozen kan worden.

Dan kan ik ze wel gaan opzoeken, maar dat kan poster zelf beter doen om zo een of enkele apps uit te kiezen op basis van beschrijving en screenshots. Dat ik geen apps bijdraag betekent niet dat ik niet meehelp met een oplossing...

Prachtig toch hoe ik dat allemaal in 7 woorden en 2 puntjes samenvat? :P

Zeer prachtig. Mag ik u bedanken ? :)

Inmiddels goed, of zelfs beter alternatief gevonden. Facegoo. Love it !! :D


Bedankt allemaal voor de tips en het meedenken.

mees 09-01-12 21:50

handige app voorraadbeheer en administratie
 
Hai

Ik ben op zoek naar een app die eventueel synced met een imac voor mijn iphone. De bedoeling is simpel: handmatig invoeren wat voor voorraad ik heb (het gaat niet om duizenden stuks), en bijhouden wat ik verkoop. Dus ik moet ook een soort overzicht hebben van de bonnen die ik uitschrijf.

Het meeste is veel te uitgebreid. Iemand een tip, misschien dat ik het gewoon handmatig in een app invoer die niet persé hiervoor bedoeld is?

Alvast bedankt,
Mees

kuotje 09-01-12 22:01

Excel icm docstogo , pages, dropbox

mees 09-01-12 22:11

handige app voor voorraden/boekhouden
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 757867)
Excel icm docstogo , pages, dropbox

Dat zál misschien handig zijn maar het lijkt mij dat je dan nog wel het e.e.a. in te stellen- op te maken etc hebt. Ik was dus op zoek naar iets dat meer voorbereid is om in te vullen. Zodat ik ter plekke kan noteren wat mensen bestellen of kopen in mijn iphone. Ik ben met alles wat jij noemt nog niet handig dus dat wordt een uitzoekerij voor mij denk ik.

wel bedankt voor je snelle reactie!

Venom 11-01-12 14:35

Ik ben op zoek naar een app waarbij je kunt aangeven in welke landen/plaatsen je al eens bent geweest, wat wordt weergegeven op een wereldkaart. Ik meen er een keer iets over te hebben gelezen hier op de blog maar ik kan het niet meer terugvinden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.