iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

iWiefring 25-03-11 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 655333)
Sorry maar wat bedoel je? Een weerapplicatie waar je je eigen stad kunt instellen?

Hij bedoelt een applicatie die zich zelf oriënteert op de plek waar jij je bevindt. En het weer dus weergeeft op de plek waar je bent.

@pple_nerd 28-03-11 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jitse (Bericht 655029)
@Gravedigga
Dat verschilt per iPhone en daarmee ook per accu.
Zo'n meting zou je moeten doen vanaf het moment dat je hem voor de eerste keer aanzet, anders heeft het geen zin.


Niet helemaal waar. Ik weet niet hoe het met de accu's van de iPhone gesteld is maar als het goed is kun je net als bij een laptop informatie uit je accu halen met een programma. Ik heb op me Toshiba een app van Toshiba zelf die info van de accu haalt zodat je meteen weet of de accu aan vervanging toe is. (op dit moment zit hij op 86%)

xbored 31-03-11 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Walluuhr (Bericht 654869)
Dit zou ik ook graag willen hebben! Zou perfect zijn!


Misschien urenregistratie?:confused:

ReneMin 31-03-11 16:54

Hallo,
Ik zoek een (zakelijke) app waarbij ik mijn personeel kan bijhouden.
Gewoon een app, waarin ik in het kort wat gegevens van mensen kwijt kan.
bijv; naam, adres, telefoonnummer enzz. Maar ook bijv. datum in dienst.
Iemand ???

WDS001 31-03-11 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renelma (Bericht 658087)
Hallo,
Ik zoek een (zakelijke) app waarbij ik mijn personeel kan bijhouden.
Gewoon een app, waarin ik in het kort wat gegevens van mensen kwijt kan.
bijv; naam, adres, telefoonnummer enzz. Maar ook bijv. datum in dienst.
Iemand ???

Dat kan in principe in de standaard contacten-app.

ReneMin 31-03-11 19:03

Ja..klopt, maar Die is hiervoor een beetje beperkt. Vraag me af of daar echte apps voor zijn?

LiquidSnake 01-04-11 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekwous1 (Bericht 654847)
Hallo allemaal

Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende , aangezien ik tot nu toe nog geen juiste app hiervoor heb gevonden kunnen jullie mij misschien op weg helpen .

ik zoek :

Een programma waar ik mijn diensrooster kan ingeven per datum , met als doel dat ik aan het einde van de maand kan zien hoeveel ik gewerkt heb ( aantal uren ) . Het mooiste zou zijn als het ook nog mogelijk was om dit achteraf ook nog te kunnen uitprinten .


Hebben jullie ideeen/tips ?

b.v.d.

Gregor

HoursTracker.
Je kan jezelf in- en uitklokken. Zelf je tijden en uursalaris invoeren. En dit alles exporteren via iTunes of via de mail

Flzzy 01-04-11 15:28

Ik ben op zoek naar een app voor de iPad waarmee ik meerdere doumenten tegelijk kan openen, bewerken en doorheen kan scrollen

Venom 01-04-11 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renelma (Bericht 658137)
Ja..klopt, maar Die is hiervoor een beetje beperkt. Vraag me af of daar echte apps voor zijn?

Je kunt in de standaard contacten ook velden toevoegen ("nieuw veld"). Hier kun je o.a. de velden, functie, afdeling en datum toevoegen. Uiteindelijk kun je dan bijhouden:

- NAW gegevens
- Functie
- Datum in dienst
- Verjaardag

Volgens mij heb je dan alles wat je nodig hebt.

Zeke_NL 03-04-11 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renelma (Bericht 658087)
Hallo,
Ik zoek een (zakelijke) app waarbij ik mijn personeel kan bijhouden.
Gewoon een app, waarin ik in het kort wat gegevens van mensen kwijt kan.
bijv; naam, adres, telefoonnummer enzz. Maar ook bijv. datum in dienst.
Iemand ???

BENTO lijkt me wel geschikt (als ik ff zo rij ben om in te schatten wat je er nog meer aan gegevens in zou willen stoppen als werkgever zijnde;)

Groet,

Bert

Zeke_NL 03-04-11 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekwous1 (Bericht 654847)
Hallo allemaal

Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende , aangezien ik tot nu toe nog geen juiste app hiervoor heb gevonden kunnen jullie mij misschien op weg helpen .

ik zoek :

Een programma waar ik mijn diensrooster kan ingeven per datum , met als doel dat ik aan het einde van de maand kan zien hoeveel ik gewerkt heb ( aantal uren ) . Het mooiste zou zijn als het ook nog mogelijk was om dit achteraf ook nog te kunnen uitprinten .

Hebben jullie ideeen/tips ?

b.v.d.

Gregor

Kijk eens naar myWorkTime.

Groet,

Bert

Fienepien 03-04-11 22:14

Wellicht dat het al ergens staat maar heb 'm zelf (nog) niet kunnen vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een app waarmee je afstanden die afgelegd zijn (lopende of per fiets bijv.) kan bekijken. Hoeveel km er bijv. is afgelegd en het zou mooi zijn als de tijd erbij staat waarbinnen die afstand is afgelegd. Het zou nóg mooier :D zijn als je in maps ofzo de afgelegde route kan bekijken. weet iemand zoiets? Alvast bedankt!

WDS001 03-04-11 22:21

Runkeeper Pro is zeker een aanrader (en nog gratis ook geloof ik)!

Fienepien 03-04-11 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 659190)
Runkeeper Pro is zeker een aanrader (en nog gratis ook geloof ik)!

Bedankt! Heb 'm meteen gedownload en ziet er goed uit en inderdaad, gratisss :d

xbored 05-04-11 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG (Bericht 643384)
Ik moet volgende week een presentatie geven op school. De presentatie heb ik gemaakt in KeyNote en geëxporteerd naar een quicktime bestand dat ik gewoon handmatig kan 'doorspoelen' (een klik is gewoon volgende actie/dia). Nu wil ik eigenlijk die klik met mijn iPhone doen zodat ik niet naast het toetsenbord/muis hoef te staan maar gewoon naar het grote scherm. Is hier een app voor ofzo?

Zal wel niet....

misschien gewoon mobile mouse installeren?

iWiefring 05-04-11 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xbored (Bericht 660156)
misschien gewoon mobile mouse installeren?

Dit kan wel alleen maar als er een Wi-Fi netwerk aanwezig is waar jij bij kunt, en de computer waarop je deze presentatie geeft ook. En de driver moet ook geïnstalleerd zijn op de computer. Zou dat lukken op school denk je?

SeFix 13-04-11 20:26

Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik microsoft office bestanden kan opslaan op mijn iphone(bijvoorbeeld uit een bijlage van een ontvangen email). volgens mijn weten is dit programma er niet, kan iemand dit bevestigen of juist niet;)

iWiefring 14-04-11 10:27

iFile daarmee kan je ook gewoon documenten mee bekijken volgens mij. En die moet je dan gewoon vanuit je email downloaden, of zie ik dat nou verkeerd? @SeFix

Hans Nuenen 14-04-11 11:03

misschien een tip: via ibooks, daar kun je wordbestanden in pdf plaatsen.

fedor07 14-04-11 21:09

Hej daar, ik zag bij een maat van me de app Numbers en de app Pages op zijn iPad, dit is er helaas niet voor iphone, weet iemand een soortgelijk top programma, het gaat me om grafieken te maken want dat lukt me voor geen meter op office 2007


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.