iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

Mwfadebeer 14-04-11 21:13

Quickoffice is een oplossing

Documents to go een andere oplossing

fedor07 14-04-11 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer (Bericht 664256)
Quickoffice is een oplossing

Documents to go een andere oplossing

Heel leuk maar met geen van beide kun je grafieken maken

sasmuys 15-04-11 18:18

Ik zoek een wekker app die mij laat wekken met muziek die op m'n iphone staat. Ik weet het, er was al eens eerder een topic met dit erin, maar die is erg verouderd.

Dus een goede app waarmee ik gewekt kan worden met mijn favo muziekjes!!!

Thanx!!!

Groetjes Saskia

apotheosis 15-04-11 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sasmuys (Bericht 664606)
Ik zoek een wekker app die mij laat wekken met muziek die op m'n iphone staat. Ik weet het, er was al eens eerder een topic met dit erin, maar die is erg verouderd.

Dus een goede app waarmee ik gewekt kan worden met mijn favo muziekjes!!!

Thanx!!!

Groetjes Saskia

Weerbericht wekker radio-sonio 0.79cent ; dat is eentje die ik soms gebruik, daar kan je wat van alles meedoen, is één van de betere die er is.
Je kan de radio laten spelen en alsook zoals je zelf wil je eigen muziek ook instellen en het werkt :-).
Heb net nog eens de test gedaan, moest eerst bij instellingen alles juist instellen maar dat duurd niet lang en alles oke dan, super.

Hans Nuenen 16-04-11 13:59

hoi Saskia, als je op het openingsscherm van je iphone klikt, klik dan het klokje maar eens aan, hier zie je een wekkerfunctie, klik deze maar eens aan. Als je dan rechtsboven op het vierkantje klikt zie je geluiden, klik deze maar eens aan en dan zie je de standaard beltonen, maar ook de beltonen die je zelf hebt toegevoegd, hieruit kun je dan een keuze maken. Een tip googel maar eens op Zedge op je pc, hier zie je tig duizend beltonen die automatisch naar je itunes gaan.
Suc6 Hans.

Nino456 17-04-11 22:41

Hallo, ik zoek een app dat je stem kan veranderen zoals in scream!
Dat je naar iemand belt en dan zo een enge stem hebt! Het is altijd eens leul voor de joke!

SirOcco31 18-04-11 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedor07 (Bericht 664303)
Heel leuk maar met geen van beide kun je grafieken maken

Koop een laptop? De ipad/iphone is een consumeer- platform, geen creër-platform. Wil je echt teksten schrijven met layout, tabellen, grafieken,...dan is een ipad niet het meest gesvhikte platform. Net zoals je met een sportcoupe geen 40 personen kan vervoeren, daar heb je een bus voor nodig.

fedor07 18-04-11 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirOcco31 (Bericht 665364)
Koop een laptop? De ipad/iphone is een consumeer- platform, geen creër-platform. Wil je echt teksten schrijven met layout, tabellen, grafieken,...dan is een ipad niet het meest gesvhikte platform. Net zoals je met een sportcoupe geen 40 personen kan vervoeren, daar heb je een bus voor nodig.

Gast kijk is naar numbers en pages van apple zelf op de ipad, enof je daar mee kunt creëren, ik ga binnenkort wel een mbp maar die gaat echt niet mee naar school, ik zeg, bekijk us een demo van numbers

pcmarcel 18-04-11 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sasmuys (Bericht 664606)
Ik zoek een wekker app die mij laat wekken met muziek die op m'n iphone staat. Ik weet het, er was al eens eerder een topic met dit erin, maar die is erg verouderd.

Dus een goede app waarmee ik gewekt kan worden met mijn favo muziekjes!!!

Thanx!!!

Groetjes Saskia

Nightstand Central, de volledige betaalde versie dan.

Luna K 20-04-11 18:33

Ik zoek een app met dezelfde functionaliteit als Pandora, maar dan wel beschikbaar buiten Amerika :) (België...)

Thanks !

Greets

Luna K ;)

paulT 20-04-11 19:05

Er was een nieuwe app om te bellen via internet.
Ik bedoel niet viber of skype maar een andere app die begon met de letter s en werkt boven os 3.3.
Welke is dat? Bestaat pas kort.

Nikos1984 21-04-11 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulT (Bericht 666357)
Er was een nieuwe app om te bellen via internet.
Ik bedoel niet viber of skype maar een andere app die begon met de letter s en werkt boven os 3.3.
Welke is dat? Bestaat pas kort.

Het programma wat jij zoekt heet Scydo

paulT 21-04-11 10:48

Yessss merci. !! :-)

Bananahammock 26-04-11 10:09

Is er een app voor als je verhuist (waar je aan moet denken, waar je allemaal je nieuw adres moet doorgeven, etc)? Heb wat gegoogled maar kan niet echt iets vinden :(

iWiefring 26-04-11 10:24

Je kan ToDo gebruiken hiervoor, alles erinzetten wat je moet doen en wat je niet mag geven en hier bepaalde prioriteiten aan kan geven. Zoek je iets wat gratis is, dan moet je gewoon de Notes applicatie van iOS zelf gebruiken :D

paulT 26-04-11 10:39

Je kunt ook je verstand gebruiken.
:-)) (geintje. Mag dat?)

MrBramme 08-05-11 12:11

ik zoek een app om men iphone te bedienen in de wagen op een simpele manier. let op, niet zo eentje om over het scherm te swipen (zo heb ik er al 3 gebruikt) maar eentje die vb: mega knoppen op het scherm heeft met de rechterhelft "forward", en links "back".

waarom geen swipe: ik zet al men muziek op shuffle, alle swipe app's hebben de functie: 1 tap = pauze, en dan is mijn shuffle om zeep. in 50% van de gevalen rij ik net over een gat in de baan of dergelijk en paf: pauze (men iphone zit in de tom tom cradle op het raam) terwijl ik eigenlijk wou swipen.

en wat ik bedoel met die shuffle: als je vb bent aan het luisteren naar "highway to hell" met shuffle aan dan zou het volgende liedje eventuel "roxette" kunnen zijn. Maar als ik dan in die app per ongeluk pauze en play duw gaat hij weer alfabetisch verder ...

denman80 09-05-11 13:43

Ik zoek een cydia app waarbij je icoontjes willekeurig kan plaatsen zonder gebruik van Iblank o.i.d.

PeterPaas 10-05-11 12:11

Ik zoek een app om mijn scores in bij te houden. Ik doe aan darten en wil graag een tabel maken met:
Datum....Score1.....score2....etc
Daar zou ik dan een grafiek van hebben die laat zien wat mijn vorderingen zijn, eventueel aangevuld met een grafieklijn voor het totaalgemiddelde en daggemiddelde.
Iemand een idee?

Pl0xs 10-05-11 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denman80 (Bericht 671934)
Ik zoek een cydia app waarbij je icoontjes willekeurig kan plaatsen zonder gebruik van Iblank o.i.d.

Je zoekt gridlock


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.