iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

dj_ko 11-02-11 12:16

Ik zoek een goed alternatief voor AirVideo echter dan zoek ik er 1 om muziek bestanden te kunnen streamen.

zertyx 11-02-11 12:55

ik zoek een app waarmee je passwoorden van je Wi-Fi kan terug vinden

hasankamal 11-02-11 19:09

you can track in GarageBand just put a piece of 30 to 40 seconds cut out, and the menu as a ringtone to iTunes send. Then just sync and you can select the alarm clock app.

Pl0xs 11-02-11 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zertyx (Bericht 640551)
ik zoek een app waarmee je passwoorden van je Wi-Fi kan terug vinden

Wi-Fi Passwords in Cydia.

mikethebike53 12-02-11 00:18

Is er een app die je laat zien welke applicaties aan staan op je iPhone? Soms kan je de app niet vinden die je hele accu leegzuigt.

Trust^ 12-02-11 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikethebike53 (Bericht 640813)
Is er een app die je laat zien welke applicaties aan staan op je iPhone? Soms kan je de app niet vinden die je hele accu leegzuigt.

SBsettings, kan je via Processen uitschakelen.

mikethebike53 12-02-11 10:38

@Trust, bedankt maar gaat me net even te snel, SB settings ? is dat de app waar ik naar zoek ? of staat dat al in je Iphone?

Trust^ 12-02-11 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikethebike53 (Bericht 640855)
@Trust, bedankt maar gaat me net even te snel, SB settings ? is dat de app waar ik naar zoek ? of staat dat al in je Iphone?

SBsetting is een app,eigenlijk een shortcut om internetverbinding,Wi-Fi enzo uitschakelen. Je kan ook daarmee programmas uitschakelen. Is wel Jailbreak vereist en te vinden in Cydia

mikethebike53 12-02-11 10:47

Ok , duidelijk! bedankt. ( zal ik de phone wel eerst moeten Jailbreaken..)

Ciedric 13-02-11 17:16

Ik ben opzoek naar een App waarmee ik op het extern bureaublad van mijn werk (server) kan.

De Apps die ik vind, daarbij moet je iets installeren op je pc of het werkt niet met een server.

Ik heb geen Administrator rechten dus iets installeren op de server is niet mogelijk. Nu kan ik op mijn oude HTC Touch Diamond 2 (Windows 6.1/6.5) gebruik maken van een standaard applicatie Extern Bureaublad waarbij ik het ip adres, gebruikersnaam, wachtwoord en domein moet invullen. Vervolgens kan ik mail bekijken, documenten printen etc. Kortom dat wil ik ook op mijn iPhone 4, is dit mogelijk?

zertyx 14-02-11 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 640713)
Wi-Fi Passwords in Cydia.

Bedankt voor de snelle reactie

ErsinB 14-02-11 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 640158)
Hoe heet die applicatie die je aan/uit kan zetten waarbij je ervoor kunt zorgen dat als je een applicatie afsluit, dat hij ook echt afsluit dus dat hij niet in de achtergrond blijft draaien. (ik beschik over een jailbreak)

Multicleaner?

iWiefring 14-02-11 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErsinB (Bericht 641809)
Multicleaner?

Heel erg bedankt, ik ga er meteen achteraan wanneer ik thuis ben aangekomen!
Toppie!

pironne 14-02-11 18:46

Ik ben op zoek naar een app welke mij in staat stelt mijn ipad op afstand met mijn PC te laten communiceren.

Peter

WDS001 14-02-11 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pironne (Bericht 641965)
Ik ben op zoek naar een app welke mij in staat stelt mijn ipad op afstand met mijn PC te laten communiceren.

Peter

iPadclub - Zoeken - vnc

pironne 14-02-11 21:39

Ok bedankt voor je hulp,tevens toegevoegd twitter . Peter

Vissers 15-02-11 11:50

heren en dames,

ik zoek een app, voor een vriend die nieuw is in de wereld van de Iphone

deze app legt je uit wat je allemaal met de iphone kan doejn, en welke functies die nog meer heeft en kan die je niet in de manual terug vind.

heb hem zelf vroeger wel eens gehad, maar kan me de naam niet meer herineren. de app werkte als een boek, je kon er doorheen bladeren met text en foto's

mvg vissers

Vissers 15-02-11 11:54

laat maar heb hem al

tips and tricks iphone secrets

andrea.christ 15-02-11 15:59

ik heb zelf de ihandy alarm clock in gebruik, werkt prima en je kunt je eigen "wek" playlist samenstellen. iPhone moet wel aan de oplader omdat het scherm aan blijft. Oh ja en de app kost je €0.79
geloof dat dit is wat je bedoelt?
succes verder

leontjuh1 17-02-11 19:41

Ik zag onlangs in de trein iemand een spel op z'n iPad spelen waarbij hij zombie-achtige(waren niet echt zombies, meer van die gingerbreadmannetjes) 'neerschoot' door woorden in te typen die boven hun hoofd verschenen. Iemand een idee hoe die heet?

Edit: Ondertussen al gevonden (het woord gingerbread op google deed't hem)
Heet "Texting of the Bread", voor iPhone en iPad


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.