iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

Meau 05-12-10 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scubaman (Bericht 606851)
Goeden avond,

Ik zat van de week naast iemand die ook een iPad had. Hij gebruikte een applicatie om aantekeningen te maken in zijn mail of document. Onder in het scherm kon hij kiezen welke kleur etc, hij kon dan een tekst/woord omcirkelen en dan met een lijn een aanteking schrijven met zijn vingers.
Weet iemand welke applicatie dit is en of het werkt in mail en in bepaalde documenten?

Hartelijk dank voor de hulp

Ik zoek iets soortgelijks: een app die je in staat stelt om stukken tekst in PDF bestanden te markeren en te highlighten. Iemand enig idee of dat er is? Ik heb gezocht maar in de meeste readers kan dit niet. Niet in iBooks of Stanza oid.:eek:

CeesiPhone 06-12-10 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meau (Bericht 610874)
Ik zoek iets soortgelijks: een app die je in staat stelt om stukken tekst in PDF bestanden te markeren en te highlighten. Iemand enig idee of dat er is? Ik heb gezocht maar in de meeste readers kan dit niet. Niet in iBooks of Stanza oid.:eek:

Ik weet niet of dit voldoet, maar ik gebruik sinds kort SalvaAll, deze kan bestanden van je PC naar je iPhone overzetten en je kunt ze op je iPhone lezen.
Werkt goed en mooi!

Ik ben nu op zoek naar een programma waar je in deze Office bestanden en PDF bestanden wijzigingen kunt aanbrengen en weer kunt synchroniseren met je PC.
Wie weet een goede=betrouwbare app?

CeesiPhone 06-12-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mukadder (Bericht 432420)
Sorry, maar wat is een pm? Wat betreft je andere reactie over de jailbreak, Gaat helaas niet, want cydia crashed op mijn telefoon. Ik zou het eerst moeten herstellen. Bedankt voor je reactie.

PM= Persoonlijk Mailtje?

andre1961 06-12-10 21:37

Ik zoek een app die koersen en aantal aandelen in een portefeuille kan bijhouden. Het gaat hier alleen om nederlandse aandelen. De apps die ik tot nu heb gezien beperken zich tot de AEX/AMX fondsen. Kent iemand zo'n app?

sharif 16-12-10 02:29

kan iemand mij helpen ik zoek de app safari me broertje van 4 heeft per ongeluk verwijderd????

sharif 16-12-10 02:30

ik weet niet meer waar ik t vandaan kan downlowden

Skoezie 20-12-10 08:58

Ik zoek een app waarmee je een app kunt locken zodat je hem niet meer kunt sluiten. M'n zoontje vind het altijd leuk om spelletjes te doen op m'n iphone, maar heeft vaak de neiging om de apps weg te drukken. Mooiste zou dus zijn als de app toch in beeld blijft bij het drukken op de knop.

Zit je misschien alleen met het probleem dat je naderhand de telefoon moet rebooten om hem weer bruikbaar te maken, maar dat boeit niet echt.

sikapro 20-12-10 12:44

allemaal

ik zoek een apps die je uitgaven noteert en dan op het einde van de maand je rek laat zien ( zoiets als personal finances ) maar dan ned talig

iemand

Timmeh_ 20-12-10 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sikapro (Bericht 616916)
allemaal

ik zoek een apps die je uitgaven noteert en dan op het einde van de maand je rek laat zien ( zoiets als personal finances ) maar dan ned talig

iemand

Kijk eens naar 'Money Book', is een hele mooie app (NL-talig) waarbij je je inkomsten en uitgaven bij kan houden en daarvan overzichten geeft. Ook kan je synchroniseren met hun web-app.

CharlieCharlo 20-12-10 15:30

is er een app die het mogelijk maakt om landscape uit te schakelen? Of kun je dit enkel doen als je hem JB?

Timmeh_ 20-12-10 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharlieCharlo (Bericht 616997)
is er een app die het mogelijk maakt om landscape uit te schakelen? Of kun je dit enkel doen als je hem JB?

Dubbelklikken op de home-button zodat je het multi-task menu ziet. Dan naar link scrollen, daar staat een optie om het roteren uit te schakelen. Heb je dus geen applicatie voor nodig ;)

CharlieCharlo 20-12-10 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 616998)
Dubbelklikken op de home-button zodat je het multi-task menu ziet. Dan naar link scrollen, daar staat een optie om het roteren uit te schakelen. Heb je dus geen applicatie voor nodig ;)

thx!! duidelijk nog niet genoeg gespeeld met mijn iphone ;-)

sikapro 20-12-10 15:58

bedankt kerel voor de tip

ikkeg 20-12-10 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skoezie (Bericht 616841)
Ik zoek een app waarmee je een app kunt locken zodat je hem niet meer kunt sluiten. M'n zoontje vind het altijd leuk om spelletjes te doen op m'n iphone, maar heeft vaak de neiging om de apps weg te drukken. Mooiste zou dus zijn als de app toch in beeld blijft bij het drukken op de knop.

Zit je misschien alleen met het probleem dat je naderhand de telefoon moet rebooten om hem weer bruikbaar te maken, maar dat boeit niet echt.

Met lockdown Pro kun je niet alleen bepaalde applicaties en/of folders beveiligen maar ook instellen dat verwijderen zonder wachtwoord niet gaat, zelfs niet verplaatsen.

Sleepalotje 01-01-11 02:04

Apple icoontjes
 
Ik had ooit een soort van 'kladblok' op mijn iPhone, waaruit je de typische Apple tekens kon kopiëren (en dan plakken in where-ever): kwijt geraakt en ik weet toch niet meer hoe het heet of waar ik het vandaan had? Iemand die weet wat ik bedoel? Het had een grijs icoontje en het was niet echt een app.

buddha 04-01-11 18:24

ik zoek een app voor het veranderen van het schuifje in het start scherm
 
hallo,
ik zag dat je het schuifje wat je gebruikt op je display om je iphone te openen kunt veranderen maar kan de app niet vinden weet iemand welke app dit is ?

thnx
Buddha

Sleepalotje 04-01-11 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sleepalotje (Bericht 621509)
Ik had ooit een soort van 'kladblok' op mijn iPhone, waaruit je de typische Apple tekens kon kopiëren (en dan plakken in where-ever): kwijt geraakt en ik weet toch niet meer hoe het heet of waar ik het vandaan had? Iemand die weet wat ik bedoel? Het had een grijs icoontje en het was niet echt een app.


Ik weet al weer hoe het heet: Glyphboard. :D

Sleepalotje 04-01-11 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buddha (Bericht 623137)
hallo,
ik zag dat je het schuifje wat je gebruikt op je display om je iphone te openen kunt veranderen maar kan de app niet vinden weet iemand welke app dit is ?

thnx
Buddha


Wil ik ook wel weten.

King1987 04-01-11 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buddha (Bericht 623137)
hallo,
ik zag dat je het schuifje wat je gebruikt op je display om je iphone te openen kunt veranderen maar kan de app niet vinden weet iemand welke app dit is ?

thnx
Buddha

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sleepalotje (Bericht 623150)
Wil ik ook wel weten.

Dat is geen app, dat kan je vinden op het forum, heb je een jailbreak voor nodig.
>klik>

darisblue 08-01-11 00:25

Onlangs heb een ontzettend leuk spelletje gespeeld op een android telefoon, spaghetti and marshmellows. Nu is niet het exacte spelletje te vinden voor de iphone. Maar ik vroeg me af of er iemand een spelletje weet dat er sprekend op lijkt.

In het kort: Je moet m.b.v. spaghetti en marshmellows een bouwwerk maken om uiteindelijk een marshmellow op de juist plek te krijgen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.