Databundel App? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb even zitten zoeke voor een programma om je data bundel bij te houden zoals de Belbundel App maar dan voor data verkeer. heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Databundel App?
ik heb even zitten zoeke voor een programma om je data bundel bij te houden zoals de Belbundel App maar dan voor data verkeer. heb niets kunnen vinden.
Ik heb nu een T-mobile met onbeperkt data maar wil over naar Vodafone die beperkt is. Nou zoek ik een app die ALLEEN OP EDGE EN 3G kan meten hoeveel data verkeer ik gebruik. Laatst gewijzigd door Trust^; 30-11-10 om 01:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dataman, zowel 3g als Wi-Fi en met herinnering als je in de buurt van je max komt.
|
|
|||
|
|||
ik heb 5min geleden "download meter" aangekocht, en het ziet er een goed programma uit! eenvoudig in te stellen...
|
|
|||
|
|||
Dank je
ik ga ze beide testen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op databundel besparen | JailbreakerPro | Overige providers Nederland | 0 | 16-05-11 21:29 |
Databundel bijhouden | JailbreakerPro | Overige providers Nederland | 2 | 10-05-11 20:30 |
Iphone 3GS - T-mobile Databundel | janniek | Odido (T-Mobile) | 1 | 13-03-10 00:15 |
Srry...alleen met databundel | Undertaxxx | Chat en geruchten | 3 | 17-12-08 19:37 |
Vodafone Corporate met databundel werkt niet? | Allissey | Vodafone | 5 | 09-10-08 22:43 |
|
|