//

Goedkoop SMS'sen

Goedkoop SMS'sen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht is deze vraag al vaker gesteld maar het is goed om het even bij elkaar te hebben denk ik. Ik zie wel veel threads ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-10, 16:31
Roro92 Roro92 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard Goedkoop SMS'sen

Wellicht is deze vraag al vaker gesteld maar het is goed om het even bij elkaar te hebben denk ik. Ik zie wel veel threads die het hebben over gratis maar dat hoeft van mij niet, goedkoop is ook prima.

Ik heb een i-150 abbo bij T-Mobile. Dat zijn 150 smsjes per maand en dat is veel te weinig (ben laatst pas echt gaan smssen, vrouwvolk... ).

De vraag is dus of er een app is waarmee je goedkoop naar normale nummers kunt smssen binnen Nederland. Whatsapp heb ik al voor de android/iPhones. Mijn voorkeur gaat uit naar een app die gewoon in de normale App store te krijgen is (betaald geen probleem).

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-10, 16:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roro92 Bekijk bericht
Wellicht is deze vraag al vaker gesteld maar het is goed om het even bij elkaar te hebben denk ik. Ik zie wel veel threads die het hebben over gratis maar dat hoeft van mij niet, goedkoop is ook prima.

Ik heb een i-150 abbo bij T-Mobile. Dat zijn 150 smsjes per maand en dat is veel te weinig (ben laatst pas echt gaan smssen, vrouwvolk... ).

De vraag is dus of er een app is waarmee je goedkoop naar normale nummers kunt smssen binnen Nederland. Whatsapp heb ik al voor de android/iPhones. Mijn voorkeur gaat uit naar een app die gewoon in de normale App store te krijgen is (betaald geen probleem).

Alvast bedankt.
Ik begrijp uw punt ergens wel maar je zegt zelf, vrouwvolk? , als deze ook een iphone of android toestel ofzo hebben dan heb je toch genoeg aan whatsapp?

Ik ben het niet zeker maar ik denk skype een mogelijkheid denk ik is om mss goedkoper te smsen.
  #3  
Oud 09-12-10, 16:56
Roro92 Roro92 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

In dit geval heeft het vrouwvolk nog geen android of iPhone, dat is het probleem juist .
  #4  
Oud 09-12-10, 17:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Skype is zeker een goedkope manier en je kan als afzender je mobiele telefoonnummer gebruiken.

Een sms kost 0,053 EUR.
  #5  
Oud 09-12-10, 18:04
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Bitesms, te vinden in Cydia, staat je toe om via het bitesms netwerk te smsn voor een mooie prijs. Meer info: biteSMS

In de appstore zou je Vyke kunnen gebruiken.
  #6  
Oud 09-12-10, 18:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Bitesms, te vinden in Cydia, staat je toe om via het bitesms netwerk te smsn voor een mooie prijs. Meer info: biteSMS
Maar duurder dan Skype, nl. 0,080 EUR per sms.
  #7  
Oud 09-12-10, 23:30
Roro92 Roro92 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Dat is gewoon de Skype uit de app store? Hoe werkt het precies?
  #8  
Oud 10-12-10, 00:18
Roro92 Roro92 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb Skype nu aan de praat. Kosten zijn 10,2 eurocent per stuk, of doe ik iets fout?
  #9  
Oud 10-12-10, 01:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roro92 Bekijk bericht
Ik heb Skype nu aan de praat. Kosten zijn 10,2 eurocent per stuk, of doe ik iets fout?
Ik kan u helaas niet verder helpen omdat ik dit verder nooit gebruikt heb, je zal alles zelf rustig eens moeten nagaan en lezen.
  #10  
Oud 10-12-10, 01:32
Roro92 Roro92 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Nederland is verdorie een van de duurste landen. Maar goed, altijd beter dan de 25 cent van T-Mobile!
  #11  
Oud 10-12-10, 02:16
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Als jullie elkaar via Twitter (gaan) volgen dan kun je Direct Messages naar elkaar sturen. Installeer wel even de gratis Twitter app uit de App Store.
Zorg er vervolgens voor dat je "Berichtgeving", oftewel "Push notfications" aan hebt staan op je iPhone.

De Direct Messages via Twitter van jou<=>vrouwlief komen dan net als SMS'jes op je iPhone binnen, en die kosten helemaal niks. Omdat het Direct Messages zijn kan alleen de ontvanger ze lezen, het zijn immers geen openbare tweets. Een leuk alternatief voor SMS...
  #12  
Oud 10-12-10, 02:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Als jullie elkaar via Twitter (gaan) volgen dan kun je Direct Messages naar elkaar sturen. Installeer wel even de gratis Twitter app uit de App Store.
Zorg er vervolgens voor dat je "Berichtgeving", oftewel "Push notfications" aan hebt staan op je iPhone.

De Direct Messages via Twitter van jou<=>vrouwlief komen dan net als SMS'jes op je iPhone binnen, en die kosten helemaal niks. Omdat het Direct Messages zijn kan alleen de ontvanger ze lezen, het zijn immers geen openbare tweets. Een leuk alternatief voor SMS...
Dat is idd ook een optie.
  #13  
Oud 10-12-10, 12:29
Roro92 Roro92 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

We gebruiken twitter al beiden en dat zou voor mij prima zijn maar zij kan die niet lezen op haar mob dan, of is dat tegenwoordig al beschikbaar in Nederland?
  #14  
Oud 21-12-10, 19:39
Roro92 Roro92 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Dames en heren,

Ik zag vandaag T-Mobile family. Als de ander ook t-mob heeft hebben we dus beiden 1000 smsjes per maand onderling extra?

Heb ik dat goed begrepen? Dat is wel heel goedkoop
  #15  
Oud 30-01-11, 23:33
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

T-mob Family is voor €15,- geschikt voor personen die jij aangeeft, krijgen zij 1000min&sms'jes om onderling te bellen/smsen.

Aangezien u weer een iPhone abonnement heeft, is deze optie niet voor u beschikbaar.
Anders kunt u wel uw abonnement omzetten naar een Relax, wat niet zo verstandig is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
accessoires goedkoop? milcoi Koopinformatie Nederland 6 10-02-11 23:31
iPhone té goedkoop? LucasT Koopinformatie Nederland 10 19-08-10 00:37
Goedkoop internet in buitenland. Hamertej Internet in buitenland (roaming) 0 01-02-10 15:47
Onleesbare SMS'sen tijs iPhone algemeen 12 08-10-09 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.