live tv op je iphone met myiPhone-tv ! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen willen heel graag tv kijken op de laptop en iphone; er is niks beters denk ik de dag van vandaag dan een slingbox aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mensen willen heel graag tv kijken op de laptop en iphone; er is niks beters denk ik de dag van vandaag dan een slingbox aan te schaffen.
Ja, het kost wat geld natuurlijk maar het is z'n geld waard en zeker als je een tv kijker zoals mij bent. Werkt zelfs met EDGE, 3G en Wi-Fi. Al m'n zenders die ik thuis op m'n telenet decoder kan nemen kan ik nu ook op de iphone en laptop bekijken waar en wanneer ik wil zolang ik maar goie verbinding heb, alleen via gprs werkt het niet omdat de snelheid veel te laag ligt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik heb sereus weinig problemen met de verbinding... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee de webapp die had wat problemen de server lag plat...
maar alles draait nu weer was een fout met de php versie... maar dat is verholpen de app die je moet instaleren is VLC FOR IPHONE als je deze hebt geinstaleerd kun je naar myiphone-tv.tk of MYIPHONE-TV (optimaliseert voor iphone) owja voor het laast nieuws volg me ff op twitter @myiphonetv |
|
|||
|
|||
Hoi kan iemand mij misschien helpen? Ik heb net VLC geiinstalleerd. Ik kan nu de programma's bekijken op mijn iphone 4, alleen zonder geluid. In het scherm geeft hij aan " No Volume Available" Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
|
|
|||
|
|||
Ff van stillestand af halen je tell
|
|
||||
|
||||
Tsja alleen Zigo. Jammer.
|
|
|||
|
|||
Hoi djwouter, zo simpel, toch bedankt.
|
|
|||
|
|||
zit er nog over te denken om een proxy server te laten draaien hier... maar moet ik iets hebben dat ook goed werkt... dan kunnen we dus ook via 3G kijken...
maar dat is voor in de toekomst ben er wel mee bezig |
|
|||
|
|||
weer ff een update van hoe de status is...
een media partner heeft me bij me aangesloten en is bereid me te helpen om alle streams om te zetten naar H265 dat houd in werkend ZONDER vlc player en voor iedereen beschikbaar ook via het 3G netwerk .... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wordt de kwaliteit hier ook mee verbeterd?
|
|||
|
|||
Afgelopen weekend ff geprobeerd en het werkt super. Goede verbinding, goed geluid en goed beeld.
Lekker bezig Wouter ........... |
|
||||
|
||||
werkt niet
|
|
|||
|
|||
klopt ziggo zij servers waren ff overbelast maar dat had je geweten als je @myiphonetv had gevolgd....
update: vanacht heb ik een server geinstaleerd genaam wowza dat heb ik gekregen van een media partner ben daar nog een beetje mee aan het stoeien maar dan komen er in het vervolg ook SLAMTV er bij en ik hoop voor vrijdag ook 101tv door gestreamd te hebben zodat je sereus reqeust van 3fm live kunt kijken op je iphone |
|
||||
|
||||
eerst zeg je voor iedereen nu, en nu heb je het weer over ziggo
|
|
|||
|
|||
Op dit moment zijn alle channels aleen voor ziggo klanten beschikbaar..
|
|
|||
|
|||
er wordt op dit moment gewerkt aan de livestream van sereus reqeust voor op je iphone ! zowel geluid als beeld.
detail video stream is voor IEDEREEN bekijkbaar zowel op Wi-Fi als 3G de stream zal in mp4 uit komen en gehost worden in datacenter. |
|
||||
|
||||
is er ook een work around dat je deze site: kanaalonline.nl via vlc kan afspelen op je iphone? heb helaas geen ziggo
|
|
|||
|
|||
UPDATE
versie 1.1 * vandaag is de 3fm webcam voor 1 week aan de lijst toegevoegd speciaal voor de actie van volgende week ! dus in de trein,auto,werk,bus,school of waar je ook maar 3G hebt kun je 3fm live volgen.. wat er aar in het glazen huis gebeurd... er is een speciale actie pagina voor... gewoon te bekijken via myiphone-tv.tk en voor de mensen die iphone kwalitijd willen LIVE IPHONE TV.. * de streams alleen beschikbaar gesteld voor de iphone ipod en ipad.. (eventuweel problemen bij het openen van pagina melden op twitter :@myiphonetv mms streams zijn nog altijd welkom! |
|
|||
|
|||
mms streams
Hoi,
hierbij nog wat streams: SKY News mms://live1.wm.skynews.servecast.net/skynews_wmlz_live300k France24 mms://stream1.france24.yacast.net/f24_liveen Deutsche Welle mms://c13010-ls.w.core.cdn.streamfarm.net/dwworldlive-live/13010dwtveu350 RAI news 24 mms://a1509.l6934735508.c69347.e.lm.akamaistream.net/D/1509/69347/v0001/reflector:35508?auth=daEbvaZb4b0dYdub.cucKbEdtbHcUdAcxbg-bldtnT-b4-BjsvxFp&aifp=V001 Verder kun je voor mms streams o.a. kijken op: http://www.kanalenkiezer.nl/tv/mobile http://www.livetelevisie.com http://www.streamick.com/ http://wwitv.com/portal.htm Laatst gewijzigd door cpootjes; 19-12-10 om 15:01. |
Labels |
live, live tv, ned1, ned2, ned3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-09-08 12:12 |
Ervaringen/meningen myiphone.be | PauluS87 | Koopinformatie Nederland | 0 | 05-05-08 10:32 |
MYiPhone.be geeft 2 iPhone cases weg | steven34 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 12-02-08 19:24 |
|
|