Muziekintrument stemmen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik speel saxofoon en ik zoek al een tijdje naar een goed stem apparaat-app dus vroeg ik me af of jullie een goed stemapparaatje weten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziekintrument stemmen
Ik speel saxofoon en ik zoek al een tijdje naar een goed stem apparaat-app dus vroeg ik me af of jullie een goed stemapparaatje weten voor de iphone. Zo ja ik hoor het graag ,
Met vriendelijke groet Bart Pierey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja! Cleartune is supergoede app. Niet gratis helaas...maar iedereen in mijn orkestje is er over eens dat ik het mooiste stemapparaatje heb
|
|
|||
|
|||
ik gebruik guitartoolki, daar zit een universele tuner in. nu heeft Gibson ook een app uit, gratis, ook met tuner.
|
|
|||
|
|||
wist ik nie dat da ook erop zat , juist "Gibson" geinstalt, gratis en werkt 100%, bdankt hier voor info mvg...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Extra stemmen toevoegen | Pringle | iPhone Navigatie | 10 | 11-01-14 22:32 |
iDA: nieuwe stemmen installeren | basjuh93 | iPhone Navigatie | 2 | 25-08-10 09:55 |
Stemmen!! | Francis78 | Archief | 3 | 28-05-09 01:09 |
|
|