//

iTunes en iPhone vinden geen updates terwijl er wel zijn

iTunes en iPhone vinden geen updates terwijl er wel zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond had ik nog 4-5 updates in iTunes staan (onder andere Pocket God) en vanmorgen zijn deze allemaal verdwenen. Als ik naar updates zoek in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-10, 12:01
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard iTunes en iPhone vinden geen updates terwijl er wel zijn

Gisteravond had ik nog 4-5 updates in iTunes staan (onder andere Pocket God) en vanmorgen zijn deze allemaal verdwenen. Als ik naar updates zoek in iTunes of met mijn iPhone dan zegt hij dat alle apps up to date zijn, wat dus niet het geval is.

Iemand hier een oplossing voor?

Zaken die ik op internet heb gevonden:
*probleem met meerdere accounts in verschillende stores (heb ik niet)
*bepaalde apps die problemen geven (geen idee welke dat dan zouden zijn?)
*gebruikers hadden er zowel in 2008, 2009 en 2010 (cf Apple Support Forum) last van, maar één bepaalde werkende oplossing is er nog niet

Nog iemand dit probleem of kan er iemand helpen?

---

Hier bijvoorbeeld een link naar een topic erover op Apple Support forum: http://discussions.apple.com/thread....readID=2645935

Laatst gewijzigd door lolsmurf; 21-12-10 om 12:47. Reden: Link toegevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-10, 12:10
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 21-12-10, 12:11
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Jep, dat heb ik al gedaan.
  #4  
Oud 21-12-10, 17:14
torment torment is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard Hetzelfde hier

Ik heb hetzelfde probleem, er is een update van 'Infinity Blade', ik krijg em niet te zien...

Wat ik ook heb gemerkt is als je em opend in de appstore.(normaal staat er dan 'geiinstalleerd') staat er dat je em kunt kopen !!!???
  #5  
Oud 21-12-10, 18:32
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

torment,

Ja, dat is dus wat ik bedoel. Als je iTunes automatisch naar alle beschikbare updates laat zoeken (of via de app op de iPhone) dan krijg je niet alle apps te zien waarvoor er een update beschikbaar is. Ga je bijvoorbeeld zelf naar Infinity Blade dan krijg je te zien dat er wel een nieuwe versie is. Klik gerust op de knop om te kopen als je hem in het verleden al eens aangekocht hebt, dan download je gewoon de nieuwste versie en moet je geen 2e keer betalen. Dat krijg je trouwens ook als melding te zien als je op de koopknop klikt. Let wel: dit enkel en alleen als je hem al eens gekocht hebt.

Maar dit lost het probleem van de automatische app-updates natuurlijk niet op, ik ga heus niet voor de 300 apps op mijn iPhone nagaan of er een update voorhanden is en deze dan handmatig downloaden...
  #6  
Oud 21-12-10, 19:30
torment torment is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Opgelost, heb uitlogd(in appstore) dan opnieuw opstarten, probleem opgelost
  #7  
Oud 21-12-10, 20:27
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Dat doet het bij mij niet...

En krijg je op je iPhone dan nu ook de updates binnen?

---

Edit: nu werkt het ook in iTunes op die manier! Vanmorgen nochtans niet, had het ook al geprobeerd.

Laatst gewijzigd door lolsmurf; 21-12-10 om 20:29.
Reageren

Labels
app, iphone, itunes, updates



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen 3G terwijl wel signaal aanwezig na uit aan zetten 3G efvie iPhone algemeen 2 22-07-10 14:45
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
geen updates zichtbaar, terwijl ze er wel zijn mhoutman iTunes 16 11-12-09 08:31
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet Shorty007 Archief 3 10-09-09 12:15
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 19:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.