Email adres bij aankopen apps klopt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag net een update in de AppStore voor 12 dagencadeau en wie die updaten . Voer m'n wachtwoord in en dat klopte niet . ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email adres bij aankopen apps klopt niet
Ik zag net een update in de AppStore voor 12 dagencadeau en wie die updaten . Voer m'n wachtwoord in en dat klopte niet . Bij de 2e keer proberen zag ik dat er opeens een ander emailadres staat dan m'n eigenste . Meer mensen hier last van en hoe kan ik het oplossen ?
Is mijn account gehackt ??? ik heb dit alleen bij updates ophalen . als ik niuwe apps download komt mijn eigen emailadres erboven te staan en kan ik zo mijn wachtwoord invoeren . Laatst gewijzigd door lumikiller; 29-12-10 om 13:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vast niet gehackt, log uit onderaan de appstore en log gewoon weer in.
|
|
|||
|
|||
Lukt ook niet . Was ff in orde na herinstallatie iTunes . Maar komt bij sommige updates weer opdagen .
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook problemen mee Bij mij geeft hij aan " dit Apple id is niet beschikbaar" Weet iemand hoe ik dit oplos?????
|
|
|||
|
|||
Schijnbaar komt het voor als je 2 iphones op 1 computer gebruikt . Maar dat doe ik niet dus ....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ip adres klopt niet | lunasol | iPhone algemeen | 11 | 09-05-11 00:19 |
Windows: Tijd klopt niet bij synchronisatie iPad en Outlook | jwkempeneers | iTunes | 2 | 16-10-10 23:12 |
Aankopen apps lukken ineens niet meer, account wel actief | trashydiva | iPhone Apps | 0 | 18-07-10 13:49 |
Terminalcommand klopt niet bij virginize | Playboy Mansion | Unlock [archief] | 2 | 26-10-07 17:16 |
|
|