Registreren bij itunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij zeggen hoe je verder bij de registratie bij itunes gaat ik zit vast bij de betaalwijze ik heb een gewone bankkaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Registreren bij itunes
Hallo,
Kan iemand mij zeggen hoe je verder bij de registratie bij itunes gaat ik zit vast bij de betaalwijze ik heb een gewone bankkaart heb niets van de keuzes die ze geven dus geraak niet verder er zullen er hier toch nog zijn die geen visa of american card hebben wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon een "ClickandBuy"-account aanmaken en op die manier de installatie voltooien.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klopt, je kan ook (als je niet wenst te betalen en bijv alleen gratis apps wil) eerst een gratis app downloaden en je dan aanmelden...krijg je alle betaalwijzen te zien en kun je dus ook registreren zonder bijv een creditcardnummer in te moeten geven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clickandbuy registreren | J80 | iPhone algemeen | 10 | 30-11-12 15:13 |
Registreren voor beveiliging bij diefstal waar op Apple.com? | 800 | iPhone Navigatie | 5 | 03-05-11 19:42 |
Windows: registreren van mij iphone4 op itunes | kevin88 | iTunes | 4 | 30-01-11 21:23 |
Probleem met registreren 4.0 iTunes dringend hulp nodig! | JJthefamous | iTunes | 6 | 20-06-10 12:17 |
iphone nummer bij registreren iphone | rik28 | iPhone algemeen | 3 | 03-04-09 21:16 |
|
|