Hoeveel apps kunnen er op een 8GB iPhone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Hoeveel applicaties kunnen er op een iPhone van 8GB? Gr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel apps kunnen er op een 8GB iPhone?
Hoi,
Hoeveel applicaties kunnen er op een iPhone van 8GB? Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heel moeilijk hoor om dat te gaan zeggen; de ene game bv is 700MB groot de ander mss zelfs nog groter en dan heb je games van 50MB en 300MB enz...
Dat is dus onmogelijk om er echt een antwoord op te geven. De games voor de iphone worden wel veelal altijd groter en groter maar des te meer ook meer plezier enz... Ik heb een 32GB en ik heb plaats tekort, ik zet er ook foto's en heel wat muziek op en soms eens een filmpje ook en er staan vele zware apps ook op + gps enz... |
|
|||
|
|||
Ik doe niet aan muziek en films. Ik download kleine Appa.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Angry birds is bv 16tal MB en is ook in feite een kleine app. Het blijft moeilijk zeggen hoeveel apps er gaan opkunnen . |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie antwoorden. Waar kan ik zien hoe groot mij gedownloade applicaties zijn?
|
|
||||
|
||||
Laten we zeggen ongeveer 200, ik heb verscheidene apps van verschillende grotes en het aantal bedraagt 97, en hij neemt van m'n iPhone 4,9GB in.
En bovendien: aangezien u zegt dat u alleen maar kleine apps download, moet dit vast en zeker te halen zijn..
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 31-12-10 om 13:29. Reden: Deel vergeten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
200 applicaties in 8 GB of 97? |
|
||||
|
||||
8GB, ik bedoelde dat ik 97 apps heb. (mocht het ertoe doen ik heb een 32GB telefoon)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga via je iphone naar de appstore en neem bv eens whatsapp, dan zie je een heleboel uitleg staan, onderaan zie je dat staan van die 5.3MB |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gewoon even doodleuk de applicatie zoeken en dan naar beneden scrollen, zie je het vanzelf staan!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
97 apps op een 32GB iPhone.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Veel meer, want ik heb ook nog 21GB aan muziek 4GB aan video's, etc..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
neen, om eens op je vraag te antwoorden.
efjes berekend, als je allemaal apps van 25 mb op een iphone van 8gb zet kunnen er 320 apps op. Of als je een gemiddelde van 20 mb hebt van je apps op een iphone van 8gb kunnen er 400 apps op. en als je wilt zien hoe groot een gedownloade app is dan ga je in itunes naar de rubriek apps (links) dan rechtermuisklik op een app, dan op info drukken en daar heb je de grootte bij staan maar dit is allemaal bij een iphone van 8gb maar je mag niet vergeten dat je werkelijke opslagplaats voor apps minder is omdat de software natuurlijk ook plaats inneemt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okay is goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 3G] hoeveel zou ik er voor kunnen vragen? | erwin85 | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-08-10 13:14 |
Hoeveel kost de eerste generatie iphone in 8GB? | atillXTC | Archief | 6 | 11-08-09 02:07 |
iPhone apps: hoeveel al verdiend? | denboris | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 03-05-09 00:24 |
|
|