[iPhone 3G] hoeveel zou ik er voor kunnen vragen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort ben ik vanplan om de iPhone 4 te kopen. Op dit moment heb ik een Iphone 3G van T-Mobile. Abonnement is afgelopen en simlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone 3G] hoeveel zou ik er voor kunnen vragen?
Binnenkort ben ik vanplan om de iPhone 4 te kopen. Op dit moment heb ik een Iphone 3G van T-Mobile. Abonnement is afgelopen en simlock vrij gemaakt door T-Mobile.
De achterkant is lichtelijk beschadigt en onder het glas aan de voorkant zit een beetje stof. Dit is alleen te zien wanneer de zon er op schijnt. Mijn vraag is. Hoeveel zou ik voor deze telefoon kunnen vragen? De telefoon zelf is nog in topconditie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
200 euro misschien?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel apps kunnen er op een 8GB iPhone? | iPhone38GB | iPhone Apps | 18 | 31-12-10 23:16 |
iPhone: Zou iemand mij kunnen helpen? | Lamatje | Jailbreak | 0 | 06-12-10 19:42 |
[Help] Zou iemand heel even kunnen helpen ! | kanters | Archief | 1 | 11-12-08 12:54 |
|
|