Batterij raakt snel op discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Spuji, wat heb ik nou onderhand al 2 x in dit topic tegen 'm gezegd. Volgens mij luistert hij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik volg alle advies hier. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal het nog even ook duidelijk uitleggen: Ik heb gisteren 4 uur achter elkaar op de iPhone gezeten en de batterij getest, dus met 3G en Wi-Fi aan. Ik was van 12 uur tot half 5 bezig. Bij de gebruik las ik: 4 uur en 47 minuten, daarna viel die uit (batterij leeg) |
|
||||
|
||||
Kun je dan ook alsjeblieft het resultaat hier plaatsen van de adviesen die we je geven? Als het namelijk niet helpt is er misschien wel iets aan de hand met je telefoon!
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als er iets met me telefoon is? Ligt het dan aan de batterij? En kan de toestel hierdoor defect raken? Ik hoop 't niet. |
|
||||
|
||||
De batterijprestatie gaat geloof ik alleen achteruit maar dit maakt als het goed is je telefoon niet kapot, en anders kan je hem gewoon opsturen naar Apple!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Versturen naar Apple, maar ik heb geen bonnetje meer. Kan het dan alsnog? |
|
||||
|
||||
Volgens optie 6a van de FAQ van Apple Support moet je contact opnemen met je aanbieder (het bedrijf of de persoon waarvan je jouw iPhone hebt gekocht).
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik moet me vriend bellen en vragen waar hij het toestel heeft gekocht? |
|
||||
|
||||
Of je kunt even kijken zoals ik al zei op de site, links staan in m'n vorige post!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de advies gevolgd, en dit zijn de resultaten van de garantie:
Geregistreerd: Door uw registratie kan Apple uw product snel vinden en u de nodige hulp bieden Telefonische technische ondersteuning: verlopen U komt in aanmerking voor de aankoop van telefonische technische ondersteuning door een adviseur van Apple Reparaties en servicedekking: verlopen Volgens onze records wordt uw product niet gedekt voor hardwarereparaties en onderhoud op basis van de verwachte vervaldatum. U kunt mogelijk een door Apple erkende technicus betalen voor de reparatie. Leer meer over de informatie van de Apple-dekking voor uw product ? |
|
||||
|
||||
De batterijduur van de 3G swingt toch al niet de pan uit, hoe oud is de jouwe nu? Na meer dan twee jaar gebruik is zo'n batterij wel op, en aan vervanging toe.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken wel een paar kleine bedrijfjes die iphones repareren, zoals ifixmania.nl en nog een paar stores. De prijs bij hen is meestal rond de 25 euro. €13 voor de batterij + het vervangen. Is dat dan ook goed? Kan ik de batterij ook zelf kopen en bij de iCentre laten vervangen, wat ozu dat kosten? Gr. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee wat het allemaal kost aangezien er nooit iets mis geweest is met m'n telefoon, zelfs nu m'n garantie verlopen is, is er niets aan de hand. Alleen een barst bij de usb connector, en m'n headphone-jack is een stukje uit. Voor de rest werkt alles nog perfect! Ik wist alleen maar dat het mogelijk was om zo'n reperatie uit te laten voeren, niet hoe duur het precies is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar anders zou ik de batterij (nu nog) niet vervangen, ik heb bij mijn vorige iphone ook wel eens gehad dat de batterij het na verloop van tijd weer wat langer volhield. Als het echt dramatisch slecht wordt, of als de iphone niet meer aan gaat, kun je de batterij altijd nog (laten) vervangen. Ik zou dat niet zelf doen trouwens, maar ik ben niet overdreven handig. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
batterij raakt snel leeg, ook wanneer de iphone uit is! | mister@ | iPhone algemeen | 4 | 27-07-08 14:24 |
|
|