//

Batterij raakt snel op

Batterij raakt snel op discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) zelfde probleem gehad rond 2 en 3 januari. Mijn batterij ging van 100% naar 81% op nog geen 15 min. Alles sluimer verbuikers stonden toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-01-11, 22:32
broecki broecki is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

zelfde probleem gehad rond 2 en 3 januari. Mijn batterij ging van 100% naar 81% op nog geen 15 min. Alles sluimer verbuikers stonden toen al uit (3G, data roming, lokatievoorzieningen, bluetooth, Wi-Fi). Het leek alsof er een programma in de achtergrond bleef draaien, de iphone was ook warm. Als ik de lijst van programma's bekijk is tv gids het enige programma dat ik ook had.
Ik had ook nog een app met een verzameling aan spellen (acient war, jail escape, ... , weet de naam niet meer) dit programma liep vaak vast. Daarom vermoed ik dat dit programma de reden was. Wissen was niet de oplossing. NA een komplete reset naar de fabrieksinstellingen en en nieuwe synchro zonder het verdachte programma doet de iphone het weer zoals het moet. (In normaal gebruik 2dagen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 09-01-11, 00:05
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Gisteren nieuwe batterij laten plaatsen. €40.00. Maar deze man vertelde dat het waarschijnlijk aan de nieuwe software zou liggen. Heb nu 4.2.1. Het was bij mij verschrikkelijk. Nog geen 3 uur met een volle batterij. Heb gewoon niks meer aanstaan gewoon belachelijk. Heb nu iets meer en langer batterij , maar scheelt nog niet veel. Software blijkt een zwaar programma te zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 11:29
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 13:14
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 07:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 16:00
batterij raakt snel leeg, ook wanneer de iphone uit is! mister@ iPhone algemeen 4 27-07-08 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.