Skyfire audio discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen audio bij de flash filmpjes gepresenteerd binnen Skyfire. Hebben meer mensen dit probleem en of eventueel een oplossing?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Skyfire audio
Ik heb geen audio bij de flash filmpjes gepresenteerd binnen Skyfire. Hebben meer mensen dit probleem en of eventueel een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij geen problemen, werkt wel (wou bijna zeggen perfect maar dat ook weer niet) kwaliteit van deze app vind ik nog steeds erg laag.
|
|||
|
|||
Het ligt aan mezelf, youtube audio blijft hoorbaar ook als mute ingeschakeld staat, echter dit geldt niet voor Skyfire. Dus mute knop uit en audio is er nu. Dank voor je snelle reactie.
|
|
||||
|
||||
Geen probleem, is trouwens dit probleem er ook wanneer je oordopjes inhebt?
|
|
|||
|
|||
Met hoofdtelefoon heeft de muteknop geen effect!
|
|
||||
|
||||
Fijn om dat even zeker te weten, ook bij Skyfire
EDIT: Dit is namelijk niet bij alle apps het geval, sommige apps spelen zelfs geluid af bij berichtengeving oid af terwijl je je telefoon op stil hebt staan, dit heeft eenmalig in mijn tegendeel gewerkt namelijk, toen was ik 'n week m'n telefoon kwijt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skyfire naar safari icoon | Twigg | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-03-11 19:20 |
Skyfire Flash-browser | ChielvanIeperen | iPhone Apps | 13 | 11-12-10 02:28 |
|
|