app voor internetradio via iPhone naar Wifi... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien bestaat deze app al in de store maar ik zoek een app die het geluid van internet radiostations via WiFi naar mijn stereo-installatie laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
app voor internetradio via iPhone naar Wi-Fi...
Misschien bestaat deze app al in de store maar ik zoek een app die het geluid van internet radiostations via Wi-Fi naar mijn stereo-installatie laat 'lopen'.
De muziek op mijn iPod op mijn iPhone 4 kan dat wel en anders is dit misschien een briljant idee voor de ontwikkelaars.... want niet alle radiostations op internet hebben een eigen app. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan hier gewoon met remote/itunes
Wel een airport aan je versterker hangen als er geen Wi-Fi in zit. |
|
||||
|
||||
Die remote app voor iTunes ken ik, maar dan moet je je computer (iTunes) aan hebben staan en ik wil vanaf mijn iPhone via de Safari-browser internet radiostations via Wi-Fi op mijn stereo. Hopelijk is dit nog te volgen . . .
De muziek op mijn iPhone/Pod kan dat wel nl. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor Iphone als afstandsbediening TV via bleutooth/Wi-Fi? | bartkee | iPhone Apps | 4 | 18-07-11 11:00 |
Internetradio | faldera | iPhone Apps | 5 | 02-07-10 13:56 |
|
|