Pressreader - kwaliteit Volkskrant steeds slechter discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een halfjaar voor €7 euro permaand (!) een Pressreader abonnement op de Volkskrant voor de iPad. In het begin was de kwakiteit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pressreader - kwaliteit Volkskrant steeds slechter
Ik heb sinds een halfjaar voor €7 euro permaand (!) een Pressreader abonnement op de Volkskrant voor de iPad. In het begin was de kwakiteit super maar sinds een maand (toevallig sinds de Volkskrant een eigen abo aanbiedt) vallen er op meerdere pagina's steeds veel letters weg.
Ik heb al een schermprint gestuurd naar Pressreader en ze zeggen het opgenomen te hebben met de uitgever. Ik hoor er echter niets meer van ook niet na een 2e mail. Dit moet toch meer Pressreader - Volkskrant lezers opvallen. Let op: ik heb het niet over de krant die door door de Volkskrant zelf wordt aangeboden maar over de app Pressreader. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pressreader - Volkskrant kwaliteit steeds slechter | baltar | Chat en geruchten | 1 | 15-01-11 13:14 |
Volkskrant app. | booy1967 | iPad algemeen | 4 | 12-01-11 23:42 |
KPN Steeds Slechter | BartG | KPN | 1 | 03-05-10 10:23 |
bijwerken slechter dan installeren? | martijnhardenberg | iPhone algemeen | 0 | 08-09-08 21:37 |
iphone 2g slechter dan 3g? | laura87 | iPhone algemeen | 9 | 05-09-08 01:12 |
|
|