bijwerken slechter dan installeren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone crasht alleen als ik 1 of meerdere apps update/bijwerken met iTunes. Als ik apps installeer, crasht hij nooit tot nu toe. Hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bijwerken slechter dan installeren?
Hallo,
Mijn iPhone crasht alleen als ik 1 of meerdere apps update/bijwerken met iTunes. Als ik apps installeer, crasht hij nooit tot nu toe. Hebben jullie dezelfde ervaring? Dan zou het dus betekenen dat je beter eerst de app op de iPhone kan verwijderen, en dan de update weer te installeren met iTunes. Trouwens, ik heb geen gejailbreakte iPhone, de nieuwste firmware/software van de iPhone en de laatste versie van iTunes. Is dit probleem bekend of is dit onbekend voor jullie? Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bijwerken installeren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 speaker, beter of slechter dan de 3g(s) ? | Tunix | iPhone algemeen | 5 | 22-07-10 12:39 |
App uit Cydia installeren en dan? | Crazyberke | Archief | 3 | 21-11-09 19:01 |
Wi-Fi van Iphone slechter dan Wi-Fi van Ipod touch. | Relaxman93 | iPhone algemeen | 3 | 11-10-08 11:19 |
iphone 2g slechter dan 3g? | laura87 | iPhone algemeen | 9 | 05-09-08 01:12 |
|
|