Iphone 4 speaker, beter of slechter dan de 3g(s) ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu zijn er heel veel dingen over apple naar buiten gebracht over de iPhone 4. Maar wat ik ook wel leuk vind om te weten: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 speaker, beter of slechter dan de 3g(s) ?
Nu zijn er heel veel dingen over apple naar buiten gebracht over de iPhone 4. Maar wat ik ook wel leuk vind om te weten: is er enige verbetering of zelfs verslechtering ontstaan bij het geluid van de externe speaker. Is er iemand die dit weet of kan testen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees in deze topic van ervaringen eens mijn topic review ivm iphone 4 + foto's en filmpjes .
|
|
|||
|
|||
Ik heb je review er eens op nagelezen, maar ik kan niks vinden over de externe speaker!
|
|
||||
|
||||
Er is nu een verbeterde geluidskamer toegevoegd, dus het geluid klinkt wat beter.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik vind het geluid ten opzichte van de 3g veel beter
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi van Iphone slechter dan Wi-Fi van Ipod touch. | Relaxman93 | iPhone algemeen | 3 | 11-10-08 11:19 |
bijwerken slechter dan installeren? | martijnhardenberg | iPhone algemeen | 0 | 08-09-08 21:37 |
iphone 2g slechter dan 3g? | laura87 | iPhone algemeen | 9 | 05-09-08 01:12 |
|
|