App uit Cydia installeren en dan? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een app uit Cydia gehaald. Vervolgens moet ik daarna opnieuw opstarten. Maar ik heb FW 3.1.2 en ben dus waarschijnlijk mijn jailbreak kwijt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App uit Cydia installeren en dan?
Ik heb een app uit Cydia gehaald. Vervolgens moet ik daarna opnieuw opstarten. Maar ik heb FW 3.1.2 en ben dus waarschijnlijk mijn jailbreak kwijt.
Dus ik overnieuw opgestart en daarna krijg ik dat schermpje te zien dat ie aan iTunes moet worden gehangen? Wat doe ik fout? Hoe kan ik deze melding voorkomen? Als ik hem dan aan iTunes hang krijg ik de melding dat er een telefoon in herstelmodus is aangetroffen? Dit begrijp ik niet zo goed? Wie kan me helpen? Laatst gewijzigd door Crazyberke; 21-11-09 om 18:01. Reden: Meer informatie geven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je met Blackra1n de jailbreak uitgevoerd. Gewoon opnieuw Blackra1n opstarten terwijl je iPhone aangesloten is op de PC.
|
|||
|
|||
Natuurlijk 3.1.2 is tethered jailbreak. Dit had ik zelf ook kunnen bedenken!
Maar heel erg bedankt voor het meedenken! |
|
||||
|
||||
En omdat dit een bekend probleem is waar al meerdere topics over bestaan, kan dit topic dicht.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na installeren app via Cydia wil Iphone restoren | flipper | Archief | 1 | 15-02-10 16:21 |
Cydia, app.installer etc. installeren op simlockvrije 3G | nathanjongkamp | Archief | 1 | 25-01-10 10:51 |
Na installeren cydia, valt iphone voortdurend uit. | wissis | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-11-09 14:33 |
Fout bij installeren APP uit itunes | Dietch | iPhone Apps | 1 | 05-10-09 22:35 |
Updates uit de app store installeren niet | antimaterie | iPhone Apps | 8 | 09-01-09 11:09 |
|
|