AppStore wil niet goed laden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds een maand de iPhone 4. 3dagen geleden een melding dat een update gedaan moest worden; dit gedaan en nu krijg ik de AppStore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppStore wil niet goed laden
Heb sinds een maand de iPhone 4. 3dagen geleden een melding dat een update gedaan moest worden; dit gedaan en nu krijg ik de AppStore niet meer geladen. Hoe kan dit?
Domme gans ben ik: gewoon de iPhone helemaal uitzetten en opnieuw weer aan. Probleem opgelost!!!!! Laatst gewijzigd door sjaandrea; 03-03-11 om 15:59. Reden: probleem opgelost! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
App Store wil niet laden
Ik heb momenteel helemaal geen iphone maar die komt er aan. Wou al wat apps downloaden, maar de hele iTunes App Store wil niet laden. Ik heb gewoon een account, waarin ik niet kan zien dat er iets mis zou zijn. Wie weet raad????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het goed om je ipod/iphone de hele nacht op te laden? | NoWayOut | iPhone algemeen | 18 | 04-01-11 15:28 |
cydia sources laden niet goed | vinstylo | Jailbreak apps en thema's | 8 | 06-12-10 07:53 |
iphone wil niet laden!! | edwin33 | iPhone algemeen | 3 | 17-08-10 23:33 |
iPhone AppStore via Wi-Fi blijft laden zonder resultaat | toontje | Wi-Fi | 0 | 05-04-10 16:26 |
iPhone wil niet goed verbinden met me router | coen0s | Wi-Fi | 5 | 27-09-08 23:30 |
|
|