kan apps in folder niet aanraken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) er zijn per ongeluk wat apps bijelkaar geraakt en daardoor zijn er enkele folders ontstaan als ik op zo'n map klik dan kan ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
kan apps in folder niet aanraken
er zijn per ongeluk wat apps bijelkaar geraakt en daardoor zijn er enkele folders ontstaan
als ik op zo'n map klik dan kan ik de apss niet aanraken. er is maae een heel kleine ruimte op de apss te zien ( zie foto). Hoe krijg ik de apps uit de folder en verwijder ik de folders. Kan ze nergens aanraken, zie geen zwart kruis of wat ook, niks. edit: probleem "opgelost". werkt plotseling weer. Laatst gewijzigd door jeedees; 12-02-11 om 11:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone trilt bij aanraken scherm | DennisE36 | iPhone algemeen | 15 | 29-06-11 00:14 |
Folder updaten met actuele apps | Tha_Duck | iPhone Apps | 5 | 14-11-10 01:52 |
Windows: Kan apps niet synchroniseren | VincentVl | iTunes | 0 | 03-10-10 11:16 |
Destination Folder Apps (aankoop Appstore) | technoslet | iPhone Apps | 4 | 29-08-10 18:28 |
Folder Iphone niet te openen | reprise3 | iPhone algemeen | 2 | 22-06-10 19:31 |
|
|