Folder Iphone niet te openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Plotseling volgende probleem: 1) Vanaf mijn vaste pc is na aansluiten Iphone, de map Iphone folders-via Mijn Computer- niet meer te openen. 2) Op laptop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Folder Iphone niet te openen
Plotseling volgende probleem:
1) Vanaf mijn vaste pc is na aansluiten Iphone, de map Iphone folders-via Mijn Computer- niet meer te openen. 2) Op laptop (waarop Itunes) geeft deze bij poging openen Iphone folder-via Mijn Computer- de volgende foutcode: can't load mobile device.dll reinstall Itunes, error 126 Vreemde is dat Itunes wel synchroniseerd. Probleem lijkt in de Iphone te zitten. Forum nagezocht maar geen oplossing gevonden. Heel graag hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat Spirit daarvoor de oorzaak was. Ik geloof zelfs dat er een "Spirit Fixer" te downloaden is.
Maar misschien weet iemand meer. |
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb hetzelfde probleem.
Kan ook met iphone folders niet meer inloggen. Can't load iTunesMobileDevice.dll, Please reinstall iTunes. Error 126 Zou zeer gelukkig wezen als er een oplossing voor is. Weet trouwens iemand of Ifiles al werkend is voor ios 4? EDIT: Ik heb iphone folders opnieuw geïnstaleerd. nu werkt hij weer. Laatst gewijzigd door realtrophy; 24-06-10 om 19:43. Reden: Opgelost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
kan apps in folder niet aanraken | jeedees | iPhone Apps | 0 | 08-02-11 20:10 |
iPhone voor 199 euro in HDVA folder. | Silver | Koopinformatie Nederland | 4 | 05-10-09 17:49 |
folder permissies wijzigen lukt niet met Winscp | hybride | Archief | 19 | 31-07-08 00:26 |
Foto's verwijderen uit wallpaper folder op je Iphone! | stereopanda | Ringtones en Wallpapers | 5 | 22-02-08 16:47 |
|
|