beltegoed app voor Ben discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of er toevallig een beltegoed app voor Ben is. ik heb het forum doorgespit maar kan het niet vinden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltegoed app voor Ben
weet iemand of er toevallig een beltegoed app voor Ben is.
ik heb het forum doorgespit maar kan het niet vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, die is er (nog) niet.
Ik weet ook niet of zij van plan zijn om die te ontwikkelen. Hoezo? Laatst gewijzigd door Westwood; 12-02-11 om 12:44. Reden: Foutje in teken. |
|
|||
|
|||
nope, probeer de tmobile app eens? zelfde netwerk zelfde bestand wellicht helpt t!
|
|
|||
|
|||
dat heb ik al geprobeerd maar helaas.
ik heb een aantal belminuten/smsjes en die wil ik graag kunnen zien maar dat lukt helaas niet............. Ik ben bang dat het er (nog) niet is... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook geen info ontvangen over sms over je btg. |
|
|||
|
|||
Er is wel een app voor, maar ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd omdat ik geen creditcard heb en het dus geld kost (0.79 eurocent). Helaas staat deze ook niet in Installer.
Deze app heet: Beltegoed Blauw en is te gebruiken voor elk type Ben abonnement. Hopelijk help ik je hiermee Edit: Deze app zou ik ook heel graag willen hebben, zou iemand het mij als gift willen geven en dat ik 1 euro overmaak naar zijn/haar rekening? Ik hoor het graag! iTunes en Mail: robinvoor@hotmail.com Laatst gewijzigd door Sh4rk; 14-02-11 om 21:47. |
|
|||
|
|||
geweldig, deze werkt super.
het laden is wat traag maar geeft alles goed aan. THNX Sh4rk |
|
||||
|
||||
Thanks voor de tip, app werkt inderdaad super met Ben!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN beltegoed APP | vdvorst | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 05-03-11 00:44 |
Beltegoed app | vuurvreter | iPhone Apps | 7 | 17-01-10 15:21 |
|
|