Beltegoed app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een app waarmee je je beltegoed in de gaten kan houden, en ik bedoel niet de "Belstatus". Ik lees dat het een zooitje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltegoed app
Bestaat er een app waarmee je je beltegoed in de gaten kan houden, en ik bedoel niet de "Belstatus".
Ik lees dat het een zooitje is bij T-Mobile m.b.t. de belstatus, vandaar dat ik een app zoek waarmee ik zelf alles in de gaten kan houden wat mijn verbruik is? Een programma wat d.m.v. van je abbo opgave je tegoed van bellen en sms bij houdt. Zodat je aan het einde (en tussentijds) van je periode zelf kan zien wat je verbruikt hebt.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht. www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen. Laatst gewijzigd door vuurvreter; 15-01-10 om 16:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou dit ook graag willen weten
|
|
|||
|
|||
Even off-topic hier, maar voor de gebruikers van Mobile Vikings bestaat er zo'n app die je kan halen uit de iStore (uiteraard gratis)
Hierdoor kan je altijd zien hoeveel geld je nog op je kaart hebt staan, hoeveel data volume je nog over hebt en wat het resterend aantal gratis sms zijn Laatst gewijzigd door StevenVD; 17-01-10 om 00:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus niet geschikt, verbeter me als ik verkeerd zit. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
bitesms , te vinden in Cydia (jailbreak)
houdt smsjes in ieder geval bij. het bellen bijhuoden op een andere manier heb ik nog niet gezien. alelen bij algemeen/info en staat er gesprekstijd, die zul je dan elk maand meoten wissen wanneer je BTG in gaat. ps. ik raad belstatus je gwoon aan want als die werkt, werkt ie gewoon perfect. maar soms is er wat onderhoud nodig en dat is bij iedereen het geval weleens.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ik lees op het T-Mobile forum dat de problemen vele malen groter zijn, dan alleen onderhoud. Mensen krijgen rekeningen van overige kosten die er niet om liegen, terwijl ze nog binnen hun tegoed zitten. En ik heb bedragen van meer dan € 900,00 voorbij zien komen en daar wordt ik niet vrolijk van. Diezelfde mensen moeten dan ook veel moeite doen om aan te tonen dat het niet klopt. Vandaar dat ik het zelf in de gaten wil houden middels een app die er kennelijk nog niet bestaat, erg jammer. |
|
||||
|
||||
Maar stel dat het jou gebeurt, ik denk dat je met die 'app' dan niet kunt bewijzen dat je niet die torenhoge rekeningen hebt gemaakt.
Maar nee er is mij ook nog nooit een voorbij gekomen. Jammer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beltegoed app voor Ben | fje131 | iPhone Apps | 7 | 22-07-11 09:42 |
KPN beltegoed APP | vdvorst | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 05-03-11 00:44 |
|
|