Touch 1g airplay discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mij een airport express aan geschaft. Nu met mijn iphone 4 zal dit geen probleem geven om airport te gebruiken naar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch 1g airplay
Hallo,
Ik heb mij een airport express aan geschaft. Nu met mijn iphone 4 zal dit geen probleem geven om airport te gebruiken naar mijn stereo. Maar ik heb hier nog een oude itouch 1g liggen. Bestaat er een mogelijkheid om deze ook te gebruiken? E.v.t. Met jailbreak? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand? Heb ook al wat zitten zoeken maar vind niets.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het niet kan. AirPlay zit in iOS vanaf versie 4.1, en de iPod touch 1G gaat niet verder dan 3.1.3. Misschien is er een jailbreak-tweak die het mogelijk maakt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Niemand een oplossing? Ik heb ook nog een oude iPod touch liggen (1st gen) waar ik vanuit iTunes m'n muziek naartoe wil streamen. Ik wil 'm feitelijk als poor man's Airport Express gebruiken...
En ik wil 't niet al te moeilijk en zeker geen extra apps op m'n Mac gaan draaien. Gewoon een app op de iPod zodat 'ie een AirPlay device wordt... anyone?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirPlay | played | iPhone algemeen | 61 | 16-07-11 03:12 |
Windows: Airplay | mexxer | iTunes | 7 | 03-05-11 20:01 |
AirPlay | ProMac | iPad algemeen | 1 | 24-11-10 13:53 |
|
|