Fout bij het synchroniseren van TomTom app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Alles werkte perfect tot ik de GM 4.3 wou uittesten. Na het installeren van de update kreeg ik de melding dat de TT app niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout bij het synchroniseren van TomTom app
Alles werkte perfect tot ik de GM 4.3 wou uittesten.
Na het installeren van de update kreeg ik de melding dat de TT app niet wou synchroniseren (0xE8000004). Ik heb dan een restore gedaan (nog steeds 4.3) maar kreeg dezelfde melding. Dan heb ik maar weer gedowngrade naar 4.2.1 maar kreeg nog steeds dezelfde melding. Na een factory reset, heb ik de app gedownload via de iPhone en toen deed ie het prima. Maar na synchronisatie met iTunes (10.2) krijg ik weer die verdomde error... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem, kan ik TomTom West Europa via de appstore opnieuw downloaden of moet ik dan weer opnieuw betalen ?
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb hetzelfde probleem. Balen..
Ik gebruik de tomtom regelmatig. Heeft iemand tips? |
|
||||
|
||||
Gewoon het prgm opnieuw vanuit de store downloaden. Kost niets. TT heeft blijkbaar een soort beveiliging ingebouwd (men wilde mij daarover niets vertellen bij de HD van TT.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: TomTom of Navigon of het de app van NDrive | davidnl | iPhone Navigatie | 10 | 07-07-10 22:06 |
Fout bij het versturen van bericht. | zwiggelbig | Odido (T-Mobile) | 36 | 20-05-09 20:14 |
FW2.1 Fout bij synchroniseren van apps | A3N | Archief | 5 | 27-09-08 11:18 |
Fout bij het testen app | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 22 | 14-08-08 19:05 |
|
|