Problemen met GVA & HBVL applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om mijn GVA (Gazet Van Antwerpen) en HBVL (Het Belang Van Limburg) nieuwsapplicaties aan het werk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen met GVA & HBVL applicatie
Beste, sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om mijn GVA (Gazet Van Antwerpen) en HBVL (Het Belang Van Limburg) nieuwsapplicaties aan het werk te krijgen. Ze geven telkens aan dat er een internetconnectieprobleem is, terwijl dit voor alle andere applicaties wel werkt. Aangezien beide applicaties van dezelfde uitgever zijn, vermoed ik dat het aan hun ligt. Nog iemand met hetzelfde probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier (vanuit Nederland). Ik krijg ook de boodschap "Gelieve uw internetverbinding te controleren". Zowel bij de Gazet van Antwerpen als bij Het Belangske.
De Standaard werkt wel perfect. Het zal dus wel aan GVA liggen. |
|
|||
|
|||
Laatste dagen heb ik ook wel een probleem met de GVA-app.
Het ene moment is er geen probleem, het andere moment krijg ik de melding; 'gelieve uw internetverbinding te controleren'. 'k Vind deze app ook wel trager lopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stream problemen met oa Yelo & Safari | Miki99Ronaldo | iPad algemeen | 3 | 10-05-11 11:36 |
machtigings "problemen" met iPhone 3GS & iPod touch | candlekiller | iTunes | 8 | 29-06-09 23:37 |
Windows: Problemen met Itunes & programma's | mstyle66 | iTunes | 2 | 29-03-09 19:03 |
Problemen met het instaleren van Installer & Cyda | BABY FACE PSYCHO | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-03-09 18:22 |
|
|