Wachtwoord opslaan in safari (iphone) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om je wachtwoord op te slaan in safari, ik heb het geprobeerd met formulieren, maar dat werkt niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord opslaan in safari (iphone)
Is het mogelijk om je wachtwoord op te slaan in safari, ik heb het geprobeerd met formulieren, maar dat werkt niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kunt een word bestand omzetten naar pdf en dan via de pc naar ibooks-app slepen en dan syncen, ook kun je een word bestand slepen naar je ibooks, het kan allebei. suc6
|
|
|||
|
|||
Zit je toevallig in het verkeerde topic? Dit heeft toch niks met safari te maken? Kan zijn dat ik er volledig naast zit hoor.
|
|
|||
|
|||
Bedoel je hiermee dat je bijvoorbeeld; een forum bezoekt en inlogt, daarna weer van de site weg gaat en dat je dan weer naar de site toegaat en nog steeds ingelogd bent?
|
|
|||
|
|||
@Reno90: nee Safari onthoudt geen paswoorden, vind ik ook vervelend. Had al zitten zoeken op meerdere (USA) fora naar een oplossing: tot hiertoe enkel mogelijk via jailbreaken en een app als iRemember installeren. Meer info vind je hier:
iPhoneFreakz _ All The Latest And Greatest iPhone News » iRemember – Saves your password in iPhone Safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed | houseguru | Muziek, foto & video | 3 | 24-03-09 19:29 |
Afbeeldingen opslaan uit mobile safari | Vassili | Archief | 2 | 20-08-08 16:41 |
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet | vandenb | Archief | 2 | 24-03-08 23:10 |
|
|