Wachten.....na download uit App store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag iOS 4.3 op mijn iPhone geïnstalleerd en sindsdien lukt het niet meer op App's uit de App-store te downloaden: ik krijg een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachten.....na download uit App store
Ik heb vandaag iOS 4.3 op mijn iPhone geïnstalleerd en sindsdien lukt het niet meer op App's uit de App-store te downloaden: ik krijg een grijs beeldje op m'n scherm met de melding "Wachten....", maar er gebeurt vervolgens niets.
Ik heb m'n iPhone al hersteld, maar ik krijg wederom hetzelfde "Wachten..." symbooltje op m'n scherm. Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg dat vandaag zelfs met iOS 4.2.1
|
|
|||
|
|||
ik ben dus niet de enige. Vast een probleem met de app store op dit moment.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat soms ook wel eens hoor, als ik een app download. Ik denk dat het nog kleine foutjes zijn, als er een nieuwe update komt, dan zal het wel verholpen zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Same here. Enige dat bij mij geholpen heeft is om de dataverbinding te onderbreken op de iphone, dus geen Wi-Fi, 3g e.d(bijvoorbeeld in vliegtuigmodus) daardoor zegt appstore dat ie geen verbinding kan maken. Vervolgens de updates via itunes downloaden en dan syncen naar je phone.
|
|
||||
|
||||
Hier ook. Inmiddels werkt het hier weer
|
Labels |
downloadfout, ios4.3, wachten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store synchronisatie en download | camme | iPhone Apps | 0 | 28-02-11 19:22 |
App Store loopt vast bij download | wdele | iPhone Apps | 3 | 30-08-10 11:41 |
|
|