Help met wat programma's discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben helemaal nieuw in de apple scene dus ik heb wat vragen over wat enkele programma's, ik zit dus nog op school en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help met wat programma's
Hallo
Ik ben helemaal nieuw in de apple scene dus ik heb wat vragen over wat enkele programma's, ik zit dus nog op school en ik wou mijn laptop inruilen voor mijn ipad en dat hebben ze dus goedgekeurd ik heb alleen een probleem , we moeten Word bestanden en exel bestanden en Access gebruiken bestaat dit ook voor ipad en zo ja kunnen jullie me helpen Alvast bedankt ( |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek naar programma die vertelt wat er speelt | dutchronnie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-04-11 17:44 |
wat voor programma om in iphone te browsen | walberg | Archief | 2 | 01-04-09 21:20 |
Windows: programma's met itunes configureren | RickDeMan | iTunes | 4 | 22-01-09 23:15 |
ervaring met programma | mike24 | Archief | 1 | 23-03-08 20:51 |
Wat doet welk programma voor je iPhone 1.1.1 | kingster | Unlock [archief] | 5 | 27-10-07 14:25 |
|
|