krijg geen ringtones meer overgezet via i ringer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) kon voorheen via I Ringer zelf ringtonen maken en deze op mijn iphone zetten. nu wilde ik dit weer doen maar krijg ze niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg geen ringtones meer overgezet via i ringer
kon voorheen via I Ringer zelf ringtonen maken en deze op mijn iphone zetten.
nu wilde ik dit weer doen maar krijg ze niet meer op de iphone wel in de map van itunes(ringtone)krijg nu bij itunes alleen de 2 ringtones die ik gemaakt heb maar al die andere die al eerder gemaakt zijn zijn weg ook kan ik itunes zelf niet meer daarin aanpassen HELP wie weet raad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
staat bij "iphone van ****" /beltonen staat daar beltonen synchroniseren aangevinkt? en dan alle beltonen aanvinken
|
|
|||
|
|||
als dat nog niet lukt probeer dat beltoon bestandje die je gemaakt hebt , eerst op je computer te droppen en dan DAT bestandje in : bibliotheek/beltonen te droppen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg geen ringtones op mijn iPhone! | borgqueenx | Ringtones en Wallpapers | 12 | 15-01-10 20:56 |
Krijg geen apps meer op mijn Iphone | Lexie | iPhone Apps | 6 | 14-11-09 12:58 |
krijg geen geluid meer.. | nicoooow | Archief | 4 | 06-08-09 14:53 |
Iphone 1.1.1 geen ringtones meer | k-the-ripper | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-07 14:00 |
|
|