App store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom sinds een paar dagen niet meer in de app store. Kan dus ook niets meer kopen. Is dit bekend?Zodra ik het probeer krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store
Ik kom sinds een paar dagen niet meer in de app store. Kan dus ook niets meer kopen. Is dit bekend?Zodra ik het probeer krijg ik gelijk een zwart scherm.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kom er gewoon in hoor. Start ie niet op bij je? Misschien anders via Instellingen menu uitloggen op je account en dan opnieuw inloggen.
|
|
||||
|
||||
Of even een harde reset wil vaak helpen bij soortgelijke problemen, home en sleep knop ingedrukt houden totdat het apple logo in beeld verschijnt.
|
|||
|
|||
Kijk een onder instellingen, Algemeen en dan naar beperkingen... Misschien staat de App Store hier uitgeschakeld. Als dit zo is even inschakelen en hij doet het weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
|
|