alles apps werken niet meer nadat een programma blokkeert tijdens updaten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag heeft mijn vriendin haar iphone 4 willen updaten en terwijl ze dit deed was ze met mij aan het skypen, opeens blokkeert skype en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alles apps werken niet meer nadat een programma blokkeert tijdens updaten
vandaag heeft mijn vriendin haar iphone 4 willen updaten en terwijl ze dit deed was ze met mij aan het skypen, opeens blokkeert skype en doet haar iphone raar, haar iphone wordt volledig gereset, maar geen van de apps werken nog.
als ze opnieuw alles apps wil toevoegen, dan lukt dit niet!! wat to do ???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer | T-800 | Archief | 2 | 18-09-09 12:56 |
Foutmelding tijdens updaten programma's in iTunes | sanderj | Archief | 1 | 18-01-09 20:32 |
Programma's in Catogories werken niet meer | Barzi | iPhone algemeen | 1 | 02-12-08 18:36 |
Apps werken niet meer | spitsebeest | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-10-08 22:07 |
Programma's van Apple Store werken niet meer | schreursjoep | iPhone Apps | 2 | 08-09-08 10:17 |
|
|